-
Q:
Doodeenvoudige iPhone/iPod touch houder
Hier ben ik weer!
Ik heb pas de erg handige iPhone/iPod touch standaard van een paperclip gemaakt. Alleen zou ik een standaard willen maken waar hij niet horizontaal maar verticaal in kan staan.
Het hoeft niet van een paperclip gemaakt te zijn, iets anders huishoudelijks mag ook.Alvast bedankt voor de hulp.
”KarelWillem”En zo’n plasticje krijg je dus ook niet?
Nee, dat kan er natuurlijk ook niet vanaf voor dat geld.
Dan vouw je mar een paperclipje. Is wel erg pauper.
Dat plasticje heb ik er wel bij gekregen… is echt ideaal voor horizontaal te plaatsen. Maar verticaal valt hij makkelijk om.
”TheIk heb er een van hout gemaakt. Kabeltje erin herwerken en je hebt meteen een dock
Heb je hem zelf ontworpen? Zou leuk zijn als je een fototje plaats en misschien uitlegt hoe je het maakt… lijk mij er leuk.
Ja, ik heb ‘m zelf geknutseld.
Het zijn 2 stukken hout; een ‘rugleuning’ en de standaard (een blokje). Uit het blokje heb ik hout uitgehaald zodat de rugleuning er precies in paste. Toen heb ik het blokje tot halverwege doormidden gezaagd, zodat de kabel erdoor kon. Toen heb ik de rugleuning erop vast gelijmd en de kabel ook gelijmd. Toen heb ik zaagsel over de lijm heen gedaan, zodat het de gaten een beetje opvult. Even goed laten drogen. Toen heb ik de randen geschuurd zodat ze wat ronder waren.
Uiteindelijk heb ik met zwarte, glanzende graphiti het geheel heel veel keren bespoten. En dan is dat het resultaat.InactiefAnoniem4 oktober 2008 om 20:58”BloomPod””KarelWillem”En zo’n plasticje krijg je dus ook niet?
Dat plasticje heb ik er wel bij gekregen… is echt ideaal voor horizontaal te plaatsen. Maar verticaal valt hij makkelijk om.
”TheIk heb er een van hout gemaakt. Kabeltje erin herwerken en je hebt meteen een dock
Heb je hem zelf ontworpen? Zou leuk zijn als je een fototje plaats en misschien uitlegt hoe je het maakt… lijk mij er leuk.
Ik heb bij mijn iPhone geen plasticje gekregen
”Argonath2″”BloomPod””KarelWillem”En zo’n plasticje krijg je dus ook niet?
Ik heb bij mijn iPhone geen plasticje gekregen
Ik ook niet.
Ik ga paperclippen =D
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.