10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    BloomPod

Doodeenvoudige iPhone/iPod touch houder

Hier ben ik weer!

Ik heb pas de erg handige iPhone/iPod touch standaard van een paperclip gemaakt. Alleen zou ik een standaard willen maken waar hij niet horizontaal maar verticaal in kan staan.
    Het hoeft niet van een paperclip gemaakt te zijn, iets anders huishoudelijks mag ook.

Alvast bedankt voor de hulp.

Bijdrager
    The JM

Ik heb er een van hout gemaakt. Kabeltje erin herwerken en je hebt meteen een dock:)

Bijdrager
    KarelWillem

Een vericale standaard heet i.d.d. gewoon een dock.

Die krijg je toch bij je iPhone?

En kregen jullie bij je iPhone niet zo’n fraai kunststof standaardje van Apple?

Bijdrager
    Afroman

Het dock moet je apart bestellen bij de 3G. Vroeger was dat inderdaad standaard.

Bijdrager
    KarelWillem

En zo’n plasticje krijg je dus ook niet?

Nee, dat kan er natuurlijk ook niet vanaf voor dat geld.

Dan vouw je mar een paperclipje. Is wel erg pauper. :mrgreen:

Bijdrager
    BloomPod
    ”KarelWillem”

Dat plasticje heb ik er wel bij gekregen… is echt ideaal voor horizontaal te plaatsen. Maar verticaal valt hij makkelijk om.

”The

Ik heb er een van hout gemaakt. Kabeltje erin herwerken en je hebt meteen een dock:)

Heb je hem zelf ontworpen? Zou leuk zijn als je een fototje plaats en misschien uitlegt hoe je het maakt… lijk mij er leuk.

Bijdrager
    The JM

Ja, ik heb ‘m zelf geknutseld.

Het zijn 2 stukken hout; een ‘rugleuning’ en de standaard (een blokje). Uit het blokje heb ik hout uitgehaald zodat de rugleuning er precies in paste. Toen heb ik het blokje tot halverwege doormidden gezaagd, zodat de kabel erdoor kon. Toen heb ik de rugleuning erop vast gelijmd en de kabel ook gelijmd. Toen heb ik zaagsel over de lijm heen gedaan, zodat het de gaten een beetje opvult. Even goed laten drogen. Toen heb ik de randen geschuurd zodat ze wat ronder waren.
    Uiteindelijk heb ik met zwarte, glanzende graphiti het geheel heel veel keren bespoten. En dan is dat het resultaat.

Inactief
    Anoniem
    ”BloomPod”
    ”KarelWillem”

Dat plasticje heb ik er wel bij gekregen… is echt ideaal voor horizontaal te plaatsen. Maar verticaal valt hij makkelijk om.

”The

Heb je hem zelf ontworpen? Zou leuk zijn als je een fototje plaats en misschien uitlegt hoe je het maakt… lijk mij er leuk.

Ik heb bij mijn iPhone geen plasticje gekregen :o

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”Argonath2″
    ”BloomPod”
    ”KarelWillem”

”The

Ik heb bij mijn iPhone geen plasticje gekregen :o

Ik ook niet.

Ik ga paperclippen =D

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.