12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    olbo

Dood domeinnaam hebben…

Ik heb meer dan 10 jaar geleden een domeinnaam gehad onder beheer van Planet. Ik heb die al heel lang opgezegd met de hoop dat deze weer vrij zou komen (en ik deze zelf kan beheren). Nu blijkt deze domein gewoon te verstoffen in de ‘kelder’ van kpn/planet.

Hoe krijgt ik weer toegang tot die domein naam? Want kpn/planet heeft er gewoon niks aan (en ik wel).

Geblokkeerd
    Anoniem

Contact opnemen met kpn/planet lijkt me…

Bijdrager
    olbo

De contactgegevens die ik onder die domein naam vond zijn ook dood. (ik weet die site helaas niet meer die deze gegevens liet zien; bij andere (whois) sites zie je alleen over hij vrij is of niet)

Bijdrager
    olbo

@Bor: ik ga dat nog een proberen, maar ik ben bang dat ze deze administratie stukken niet meer hebben.

Bijdrager
    stavos

Gaat het om een .nl domein?
    Al eens contact opgenomen met SIDN? Zij beheren alle .nl domeinen. Als jij de administratie stukken nog wel hebt en daarmee kunt aantonen dat de domein destijds in jouw bezit was, kunnen zij de domein misschien heractiveren voor je. Proberen waard..

Bijdrager
    milann

Zoals hierboven al gezegd, even contact opnemen met SIDN zij gaan over alle .nl domeinnamen.

Bijdrager
    stavos

Als het al gemeld wordt, waarom moet je het dan nog een keer melden? Ik snap dat soort posts nooit… :slant:

Bijdrager
    milann

Nou nou, last van een vrijdagmiddag-dip?

Ik voeg er toch ook wat aan toe of niet dan…

Bijdrager
    stavos

Je voegt een herhaling toe en geen nieuwe informatie.
    Ik zie het al voor me, dat ik op alle topics waar ik het mee eens ben dit ga bevestigen. LOL!

En een vrijdagmiddag dip? Nee, verre van juist! WEEKEEENDD!!! :crazy:

Bijdrager
    milann

Je hebt gelijk, ik had last van de vrijdagmiddag dip haha..
    Tijd voor een biertje;-)

Bijdrager
    stavos

Die stond hier al klaar:wink:
    Maar kom er gerust 1tje drinken in De Koffietent!

Bijdrager
    olbo

Beiden bedankt en een goed weekend.:lol:

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.