9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Lacebag

Donorformulier.nl

Ik kreeg gisteren het formulier in de bus om in te vullen of ik donor wil zijn na mijn dood en zoja voor welke organen. Afijn jullie kennen het allemaal wel. (wat een lelijke folder overigens)

Nu stond er op de folder ook dat als ik naar http://www.donorformulier.nl zou gaan en mijn webcam aan zou zetten ik iets heel tofs kon zien.
    Dus ik naar die site natuurlijk, moet ik ten eerste al een applicatie downloaden….welke natuurlijk enkel voor windows is bedoeld.
    Staat eronder: Als u met Apple of Firefox werkt kunt u hier klikken.
    Dus ik klikken in de hoop een alternatief te krijgen……krijg ik een belachelijk filmpje te zien van mensen die hun formulier voor de webcam houden en alleen maar zeggen: Ooo! Wow! Vet! gaaf!…….maar je ziet dus niet wat er te zien valt. Lekker handig.

Dus ik Windows opstarten met VMWare….eerste 30 pop-ups doorwerken tijdens installatie…werkt het niet omdat hij natuurlijk de ingebouwde webcam niet kan vinden.

Dus….eigenlijk heel simpel: Wie wil er is achter zijn windows machine duiken om te kijken wat er te zien valt? (Moet je wel even een formulier hebben offcourse)
    Want nu wil ik het verdomme weten ook of het echt zo vet gaaf cool is.

Bijdrager
    prullenbak

hahaha.

Zoveel moeite voor zoiets? t is waarschijnlijk een heel flauw grapje ofzo. Maak je niet druk:)

Maar het is het downloaden van een aparte applicatie, en dat zal niet weken als je surft via firefox (geld blijkbaar ook voor firefox onder windows)? Dat vind ik al een vreemd verhaal.

Zoiezo krijg ik hier een beetje t jeuk van. We willen zoveel mogelijk mensen overhalen om donor te worden. Maar dan vervolgens je site zo ongebruiksvriendelijk maken, en ook nog alleen voor IE-klanten. Doe toch is niet. Maak gewoon een duidelijke informatieve website. Kost wat moeite, heb je ook wat.:roll:

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Heerlijk voor de maandag ochtend dit verhaal… :D

Bijdrager
    Nietzman

Ah gosh, hebben ze ook Augmented Reality ontdekt daar?

Bijdrager
    palahala

Ik ben wel ’s tegen een site aangelopen waar in QuickTime je webcam gestart werd (zonder dat te vragen) en je dan je eigen kop te zien kreeg in een soort van The Matrix groene weergave. Duurde even voordat je (ik) doorhad dat je het zelf was, en daarna: het duurde even voordat ik ervan overtuigd was dat mijn computer niet gehackt was, en dat alleen ik die beelden kon zien:-)

Bijdrager
    Magistic
    ”Nietzman”

Ah gosh, hebben ze ook Augmented Reality ontdekt daar?

Denk het ook.

Je zal wel een 3d hart te zien krijgen.

Bijdrager
    Yannes

Whaha, lol

Bijdrager
    Chiel1990

anders kijk je even op youtube….

zullen vast wel mensen zijn die dit hebben opgenomen en op het net hebben gekwakt.

Inactief
    Anoniem

YouTube idd… redelijk suf.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.