9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    ermo

Domein registreren bij –betrouwbare– provider ??!!

iemand tips?
    zit momenteel bij webreus maar dat wordt steeds slechter….

gaat om domein incl. ruimte voor website en mail.

Bijdrager
    Plainey

Webreus is inderdaad niet al te best, van wat ik zo lees.. Behoorlijk achterhaald.

Ik zit zelf bij Dualdev – een hoster met een iets andere insteek dan bijvoorbeeld een Versio bijvoorbeeld.

http://www.dualdev.com/

– Betalen voor wat je gebruikt – per dataverkeer en opslag.
    – Hoop opties betreffende backups/instellingen/PHP settings – of juist alles zo simpel mogelijk.

Maar vooral: een duidelijke en doeltreffende helpdesk.:)

Inactief
    Anoniem

One.com

Erg goede support.

Bijdrager
    eugy

One.com is zeker een aanrader. Wegblijven bij Hostnet en Transip!

Bijdrager
    JohnH

Al jaren tevreden gebruiker bij one.com

Bijdrager
    macmellow

Al jaren tevreden met de service van Antagonist!

Bijdrager
    Appellover

Ben al vele jaren zeer tevreden met hostingdiscounter,en zeer goede support met normaal telefoonnummer.

Bijdrager
    Franky Mac

+1 voor One.com

Bijdrager
    Shmoo

Dit soort topics gaan natuurlijk nergens over..

Allemaal mensen die een eigen website hebben en dan gaan melden hoe geweldig hun provider wel niet is terwijl je miss. eens p/jaar de klantenservice nodig hebt of iets moet aanpassen binnen je instellingen.

Normale gang van zaken is pakketje afsluiten – je site installeren en er daarna nooit meer naar omkijken.
    Dat kan bij zo’n beetje elke provider in dit land. De problemen ontstaan pas zodra Pietje voor 9,- p/jaar de aller beste kwaliteit wilt hebben en de meeste complexe functies met zijn site wilt uitvoeren.

Ik heb al zo’n 5+ jaar zo’n ongeveer pakketjes bij WebReus lopen en nooit serieuze problemen gehad omdat ik geen OMT vergelijkbare sites wil hosten op een account dat 20,- p/jaar kost.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.