17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Jordan_D

Does Steve have an ace up his sleeve?

Met alle foto’s van de Nano 4G vroeg online zonder dat sites een strobreed in de weg worden gelegd door de Apple Juristen, vraag ik me af waarom Steve zo rustig blijft? iTunes 8 wordt al een beetje uit de doeken gedaan, nieuwe Apple Cinema Displays, iPodTouch updates en nog wat geruchten vliegen rond zoals het gebruikelijk is. En erg voorspelbaar. Vraag ik me al een weekje af Is; die 4G Nano niet gewoon a big smokescreen? En heeft Steve echt een grote verrassing in petto?

Bijdrager
    univers11

gewoon klein denken dan is het altijd goed toch?

en apple aandeel in microsoft? denk niet dat de meeste dat gaan warderen. microsoft is alleen maar negatief voor apple…

Bijdrager
    Hengheng

Optie 1 & 2 vind ik nog wel acceptabel.
    Over 3 & 4 wil ik niet nadenken.

Bijdrager
    petervl57

Ik denk dat er wel meer op komst is dan de normale update-ronde en dat baseer ik niet zozeer op de gebruikelijke geruchtenstroom, maar op mededelingen die zijn gedaan bij het presenteren van winst en omzetcijfers van apple in juli. De aandeelhouders kregen de boodschap dat ze de winstverwachtingen het komende jaar wat moesten temperen, omdat Apple veranderingen voorbereidde, die de winst (tijdelijk) onder druk konden zetten. Apple zou spectaculaire produkten aanbieden op een prijsniveau wat nog niet eerder was vertoond, was ongeveer de uitspraak van een Apple-bobo.

Zouden ze dezelfde manouvres gaan uithalen die ze bij de iPhone hebben laten zien? (De iPhone werd uitgebracht in een verbeterde versie, maar – volgens het verkoopverhaaltje van Steve Jobs – tegen de helft van de prijs- in de eerste maand verkocht men vervolgens net zoveel iPhones als in het hele jaar daarvoor) Zou er dus niet alleen een upgraderonde komen, maar gaat Apple tegelijkertijd een soort prijzenoorlog starten om het marktaandeel uit te bouwen?
    (zie ook artikel “Wat is er toch aan de hand?” op onze macnieuws-pagina)

Bijdrager
    Volkie

Al zou ik het wel erg cool vinden, Apple heeft het geld niet om een meerderheidsbelang te nemen in Microsoft.
    Wel vind ik je draadje erg sterk want je hebt wel een punt. Normaliter reageert Apple als door een wesp (of bij?) gestoken als er nieuws de ronde gaat maar nu is men redelijk rustig in Cupertino. Misschien ook wel omdat iedereen er mega naast zit en er geen nieuwe schermen komen en die iPod Nano van iemand is die goed is met grafische software op een Mac…..we weten het binnenkort :lol:
    En tja….dat pensioen, misschien wel. Ik denk niet dat we allemaal moeten denken dat Apple meteen dood is als Steve weggaat, de man word ook wat ouder en is wellicht toe aan meer rust. Persoonlijk lijkt het mij juist goed om inderdaad nu zowel een prijsenslag te beginnen maar tegelijk de pensionering van Stev aan te kondigen. Zo van Steven gaat per 2011 met pensioen, heb je mooi de tijd om rustig te wennen en iemand anders klaar te stomen. Daarnaast kan met de prijzenslag de basis van Apple verbreed worden en enigsinds de aandacht afleiden van het aanstaande vertrek.

Bijdrager
    iJeroen

De Tablet Mac zal nog wel even duren, ik denk dat nu alleen de nieuwe iPods en iTunes 8 komen. De touch – geruchten komen later, verwacht ik…

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Ik denk dat de aandelen gaan zakken door de uitspraken van Oppenheimer.
    De verwachtingen kunnen nu niet worden waargemaakt.

Bijdrager
    RobinH

Ik denk dat ze naast de nieuwe iPods ook iets compleet nieuws laten zien……:?

Bijdrager
    iJeroen
    ”robiinhorst”

Maar wat… ?

Bijdrager
    RobinH
    ”iJeroen”
    ”robiinhorst”

Maar wat… ?

Dat weet ik niet. Daarom houden ze alles geheim omdat ze het dan niet meer zelf hoeven te presenteren….

Bijdrager
    dspiers

Ze zouden geen speciaal evenement doen voor alleen een nieuwe Nano. Maar ik zie het ook niet gebeuren dat de iPod/iPhone family het spotlight delen met de Mac(book) family. Hebben ze nog nooit gedaan. En de uitnodiging zegt “Let’s Rock”, dus is het muziek (iTunes/iPod) gerelateerd.

Dus iTunes/iPod/iPhone nieuws. iTunes 8, nieuwe FW for the iPhone (eindelijk) en de Nano. Ik hoop vooral op nieuwe FW voor de iPhone en hoop dat de nieuwe Macboks (Pro) volgende week komen.

Bijdrager
    The_Envoy

Ach, ik vermoed gewoon de verwachte updates, en nieuwe apps voor de iPhone.
    Wat dacht je van TomTom-navigatie (met een CEO ervan onstage) en een eigen carkit?

Bijdrager
    petervl57

Leuk om over een maand of 3 dit draadje weer eens uit de kast te halen en te kijken wat er nou allemaal is gebeurd. Misschien is het volgende week inderdaad alleen een muzikaal feestje, en gaat het in stapjes. Misschien is er eind september of in oktober nieuws over de veranderingen rond de Macbooks en voor het eind van het jaar over de iMacs. Bij elkaar opgeteld kan dat wel ingrijpend worden.
    Of we worden volgende week meteen verrast. We zullen het zien.

Bijdrager
    R-Flow

Dinsdag alleen de gebruikelijke iPod en eventueel iTunes updates lijkt mij.

Bijdrager
    Goran

Het zou me niets verbazen als er in de nieuwe nano een Accelerometer zit voor het bekijken van video content in landscape mode, waarom zouden ze anders voor een langwerpige display kiezen?

Ik zou het ook niet erg vinden als ze eindelijk een keer de Amerikaanse TV series in de Nederlandse iTunes Store aanbieden. In HD kwaliteit als het even kan.

Bijdrager
    sven-
    ”Goran”

Het zou me niets verbazen als er in de nieuwe nano een Accelerometer zit voor het bekijken van video content in landscape mode, waarom zouden ze anders voor een langwerpige display kiezen?

Kan ook zo zijn dat er, bij het kijken van video/film, standaard wordt overgeschakeld naar landscape mode. Zo werkt dat ook op de iPhone/iPod Touch. Daar heeft een accelerometer niets mee te maken.

Bijdrager
    Zzyzx_Rd

Een Video store in NL zou ik dan wel met open armen ontvangen, wat heb je aan zo’n Video iPod als je er nieteens videos direct vanuit de iTunes store kunt zien? :? Die onderhandelingen hebben lang genoeg geduurt..

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.