5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Shmoo

Doelloze ruimte naast canvas verwijderen in Photoshop ?

Ik heb dit nog nooit meegemaakt maar onderlaatst heb ik de optie Application Frame uitgezet omdat het op dat moment makkelijker was om door PS heen te kunnen kijken bij het gebruik van meerdere vensters maar nu in deze optie weer aanzet krijg ik doelloze ruimte naast mijn canvas.

Qua breedte past het canvas op 100% prima op mijn scherm in de breedte maar toch heb ik 300px doelloze ruimte , dat gaat toch helemaal nergens over ?
    Hoe krijg ik dat weg ?

Bijdrager
    stoondje

sorry ik kan je hier niet mee helpen, Wel zou ik graag willen vragen met welk programma je dock kan indelen net als bij jou?

Bijdrager
    Shmoo

Add Spaces to Dock in OS X

Door dat in je Terminal.app te typen krijg je steeds één Space die je dan vervolgens kunt verplaatsen zoals je ook een App kan verplaatsen.

Bijdrager
    Blieper

Veel mensen vinden het handig als er een grijze achtergrond achter hun afbeelding zit, zodat ze het beter kunnen beoordelen en daar is die optie ‘Frametoepassing’ met name voor, maar veel zetten hem ook weer uit om, zoals je al aangeeft toch weer de vensters op het bureaublad te kunnen zien. Jouw keus toch…

Bijdrager
    Shmoo

Ik vind het ook fijn als het canvas niet direct stopt op de rand van het frame maar dat je een 20 of 40px ruimte hebt om buiten het canvas te klikken maar deze margins slaan helemaal nergens op. Die horizontale scroller is nergens voor nodig omdat mijn canvas prima zou passen tussen beide kanten van het menu.

Ik schat dat de ruimte boven mijn canvas zo’n 300 tot 400px is, en links naast het canvas is nog meer ruimte dat ik niet eens groen heb gemaakt ( zie positie scroller )

Het is ook niet dat ik een canvas heb van 40 X 40 , mijn werk-canvas is 1152 X 1280
    Dit is gewoon zwaar dramatisch als je een website wilt gaan maken, tijd dat Adobe nu eens die Artboard functie uit Illustrator naar PS brengt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.