21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    duking

Doe mee aan een onderzoek naar One More Thing community, en win een dinnercheque

Beste One More Thing Leden,

Voor mijn opleiding aan de Universiteit Twente ben ik bezig met afstuderen. Mijn afstudeerscriptie gaat over communities en sociale netwerksites. Ik wil kijken wat het verschil is tussen separate online communities en communities die binnen een sociaal netwerk vallen zoals Hyves, Facebook etc.

De twee hoofddoelen van dit onderzoek zijn: ten eerste kijken naar wat men van belang vindt op deze communities en ten tweede wat deze sites met merkverbintenis doen. Natuurlijk hoop ik te ontdekken of een sociale netwerk wel of geen toegevoegde waarde heeft.

Mijn vraag aan u is, zou u mijn enquête willen invullen?

Voor de leden die de enquête invullen is er een dinercheque t.w.v. 50 euro te winnen.

Met deze link komt u bij de snel in te vullen enquête

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,
    Gijs Düking

Bijdrager
    BasiX

Bijdrager
    Jm1996

Wat een vragen heeft u een Apple product(en dat vraag je aan mensen die zou wat van apple houden)

Bijdrager
    Dr. Maddox

Bovenstaande tekst is Grieks voor mij! :slant:

Bijdrager
    Hansi2124

PB naar Gijs gestuurd:

“Beste Gijs,

Je hebt zojuist een oproep gedaan om mee te doen aan jouw enquete. In principe is dit niet toegestaan op OMT, zoals je in de Huisregels kunt lezen.

Als je het aannemelijk kan maken dat dit echter direct met OMT te maken heeft, kan je hiervoor een verzoek indienen bij het Beheer van OMT (Jan-David, Lucas of Koen).
    Zij zullen dan wel of geen toestemming hiervoor geven.

Met vriendelijke groet,
    Hans
    Moderator OMT”

Bijdrager
    Hansi2124

Jan-David heeft hiervoor enige dagen geleden toestemming gegeven in een pb-wisseling met Gijs.

Moderator
    Strifer

Toch vreemd dat het dan wel weer toegestaan wordt, ondanks dat het tegen de regels is. Overigens vind ik het zelf geen probleem als het om scripties gaat enzo. Succes ermee zou ik zeggen!

Bijdrager
    Hailstorm

Een dinercheque t.w.v. 50 euro? Zeg dan gewoon dat je iets bij de Febo uit de muur mag trekken op jouw kosten…

@ Hansi2124. Serieus?:neutral:

Geblokkeerd
    Anoniem

hihi

Bijdrager
    sonnyjan

Ik ben dit soort verzoeken helemaal beu. Je krijgt ze via allerlei kanten (zelfs al via mijn zomercamping) en het is haast altijd een heel knullig in elkaar gedraaid iets. Daarnaast heb ik al een paar keer aan dit soort verzoeken gehoor gegeven, maar had dan nog wat te vragen of een opmerking. Daar hoorde ik dan nooit meer iets op. Gewoon on-fatsoen dus ook nog. Ik zou zeggen – dit soort sites hier niet voor misbruiken.

Bijdrager
    stavos

@sonnyjan, je hoeft niet mee te doen, dit draadje te lezen of hier te reageren..

@TS, je enquete is kort maar krachtig. Al vind ik je woordkeuze bij sommige vragen wel wat te formeel..

Bijdrager
    sonnyjan

Ik mag toch wel een mening hebben, he stavos?:lol:

Bijdrager
    sedikit

“Bovenstaande tekst is Grieks voor mij!”
    Dr. Maddox,ik lees dit ook:
    ?? ???? ????? ???????? Apple (??? ??? ??? ???? ?? ???? ????????? ??? ????? ?? ????) :lol:

Bijdrager
    PvdO

LOL @ Usain!

Bijdrager
    1234

regels zijn duidelijk, maar als het over OMT gaat is dit toch echt de enige mogelijkheid die TS heeft. In dat geval was het netter geweest het via een Mod te spelen, die had er misschien zelfs een leuk berichtje van kunnen maken.

Anyway, succes

Moderator
    Strifer

Hij heeft het via een mod gespeeld en toestemming gekregen.

Bijdrager
    1234

in dat geval niets aan de hand dus!

Bijdrager
    Hansi2124

Ingevuld.
    Voor de sceptici: deze enquete gaat in zijn geheel over Apple producten en OMT.

Bijdrager
    Лукас

Met aandacht ingevuld hier :thumbsup:

Bijdrager
    KarelWillem

Wat voor een Apple Product heeft u?
    imac, imac, imac, iphone, iphone, ipod touch, ipad, apple tv, time capsule, airport express, macintosh 512, macintosh color classic, etc.

:lol:

Bijdrager
    Лукас

MacBook, iPod nano, iPod 1st gen, Mac Plus, iBook G3 (defect), Wired keyboard (oud), Wired keyboard (nieuw), Apple Pro Keyboard (zwart).

Maar ik vond iPod en MacBook genoeg.:)

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.