20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Neverland1

Dode pixel

Hoi allemaal!
    In december had ik een iphone 4s 32GB in het zwart gekocht. Een paar dagen na de aankoop was ik er achter gekomen dat de speaker defect was. Toestel omgeruild en gelijk een nieuwe mee gekregen. Deze had 2 dode pixels en een knopje werkte niet. Weer terug naar de winkel geweest en alweer een nieuwe mee gekregen. Nu heb ik mijn 3e alleen deze heeft óók 1 dode pixel.
    Wat moet ik nou doen? Want ik voel me echt een zeurkous worden als ik nu weer terug naar de winkel ga en durf dit dus eigelijk niet meer zo goed Ik heb het product nu 6 dagen.

Hopelijk hebben jullie tips!
    Xxx

Bijdrager
    smalle50

Simpel, product niet goed? Terug ermee!

Bijdrager
    Hansi2124

En is die ene dode pixel echt zo erg in praktijk?

Bijdrager
    Sc-cal

ik zou het toch ook niet willen bij een nieuw product..

Bijdrager
    Neverland1

Kan ik dan niet iets met apple regelen? Omdat dit inmiddels al mijn 3e iphone is. Zij maken tenslotte de iphones…

Bijdrager
    Sc-cal

gewoon terug naar de winkel gaan waar je de iPhone gekocht hebt..

Bijdrager
    Neverland1

Dat is nou juist het probleem..:(
    Ik ben al voor mijn vorige iphones heel vaak terug geweest. Als ze me nu zien zullen ze zich wel onder hun desk proberen te verstoppen en ik voel me er zelf ook niet heel prettig bij. Ik hoor ze al denken: wat is er nou weer mis met je iphone?

Bijdrager
    Sc-cal

niet aantrekken, jij koop iets en het moet 100% inorde zijn , je koop toch ook geen hemd met een gat in !!

Bijdrager
    Appellover

Gewoon eerlijk blijven en vertellen dat je je er niet prettig bij voelt en dat ze wel weer zullen denken daar heb je hem weer en dat het echt geen bananasplit is.
    Ze begrijpen het heus wel,je betaald een hele hoop geld voor een topproduct dus verwacht je ook een perfecte telefoon

Bijdrager
    GT1988

dat je bij die resolutie überhaupt nog een dode pixel ziet;-)

OT: ik snap je maar een beetje winkel snapt jou ook, je hebt al twee keer eerder een probleem gehad. Lijkt me niet dat per probleem je minder service verdient. Zo’n iPhone hoort gewoon 100% te zijn als je hem krijgt. Of het nou de eerste of de 10de is die je krijgt.

Bijdrager
    Appellover

Als je het boek van steve hebt gelezen en zich dit voordeed kon personeel direct vertrekken.

Bijdrager
    tarun

Advies: controleer de werking van de nieuwe iPhone voordat je de winkel verlaat.

Bijdrager

Ik weet niet waar je je telefoon koopt. Maar in de telefoon winkel waar ik werk is het heel erg gebruikelijk (lees verplicht) om de doos eerst open te maken, de telefoon te testen, en te kijken of alles in de doos zit. Eerder mogen wij hem niet meegeven.
    Zoiets zou ik gewoon even vragen, dan weet je het zeker:)

Bijdrager
    Neverland1

Ben vandaag terug geweest naar de winkel. Ze zeggen dat ik hem dan ter reparatie moet laten opsturen. (met andere woorden, ze blijven hem niet omruilen.) manager van de winkel had nog nooit gezien dat er 3x achter elkaar iets mis was met een telefoon. Had nog gevraagt of het gereficeerde waren maar dat bleek niet het geval.

2 dagen terug gebeld met apple zelf en die zeggen dat er écht geen dode pixel op het scherm thuis hoort. Hij zei dat hij ook wel een reparatie kan opstellen en ik hem dan 10 dagen kwijt ben.

Wat zal ik nu doen…?
    Alvast heel erg bedankt!

Bijdrager

Lijkt me logisch. Opsturen.

Bijdrager
    Neverland1

En via wie zou in dat dan doen? Heb hem gekocht bij telefoonkopen maar de winkels zijn overgenomen door vodafone en gaan dit jaar nog weg.:(

Bijdrager

Je kunt het proberen bij de BelCompany, die sturen hem ook op, alleen dan duurt het wel iets langer (2 a 3 weken). Maar alsnog kun je hem gewoon laten opsturen bij Telefoonkopen.nl toch? Dat ze worden overgenomen maakt helemaal niets uit. Dat zal niet binnen nu en 10 dagen zijn toch? Dus gewoon opsturen.

Bijdrager
    hifi

Hou er rekening mee als ze hem opsturen je een gereviseerd toestel terugkrijgt. Deze hebben andere serienummers. Maar voor de rest zijn die hagelnieuw. Heb er zelf zo ook al drie gehad. In Belgie is dat de procedure, opsturen voor herstelling een nieuwe terugkrijgen.

Bijdrager
    Neverland1

Ik denk dat ik hem toch via apple laat opsturen. Nadeel is wel dat er kosten aan verbonden zullen zijn. Dit kan varieren van 30 tot 65 euro:(
    Dan is het afwachten en krijg ik waarschijnlijk een nieuw toestel.

Bijdrager
    Neverland1

Ik heb mijn definitieve beslissing genomen. Ik ga naar de apple store in amsterdam. Hier kan ik een afspraak maken met een genius en mijn toestel kosteloos omruilen. Kan ik gelijk die dag nog ff lekker shoppen! Er kan een slotje op dit topic:)

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.