11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    KingAchille

Dode iPod

Gegroet,
    mijn buur heeft de 4G van de iPod (denk ik)

Maar sinds hij er enkele keren mee is gaan lopen, doet ie niets meer. Hij start niet meer op, de batterij doet niets als hij in steekt, en ook als hij verbonden is met de computer doet ie niets meer.
    Iemand enig idee wat hiermee aan dehand is? Of wat ik moet doen?
    Mvg,

Bijdrager
    Nikita

Da’s inderdaad een 4e generatie zo te zien. Geeft de iPod ook niks meer weer; iets van een verdrietig-iPod-icoontje ofzo?

Bijdrager
    migel

lolllll

Bijdrager
    macoky

Soms is de batterij zo leeg dat deze enige tijd opegladen moet worden voordat er weer enig leven in zit. Dus proberen hem gewoon een tijdse aangesloten te laten.

Bijdrager
    macoky

Soms is de batterij zo leeg dat deze enige tijd opegladen moet worden voordat er weer enig leven in zit. Dus laat hem gewoon een tijdje aangelsloten .

Bijdrager
    KingAchille

De iPod is zo dood als wat en hij geeft niets meer. Geen verdrietig icoontje (hoe ziet dat er trouwens uit? :roll: )), en als hij doet ook niets als hij lang in zit. Nuja, lang is relatief. Over hoeveel tijd spreken we dan?
    Als er inderdaad een draadje los zit, is het dan verstandig om daar zelf wat aan te prutsen?
    Mvg,

Bijdrager
    Brent146
    ”KingAchille”

Over hoeveel tijd spreken we dan?

Een halve dag?

Bijdrager
    KingAchille

Eens proberen…
    Mvg,

Bijdrager
    KingAchille

En gelukt! Alles terug tip top in orde. Dank aan alle leden voor hun bijdrage!
    Mvg,

Bijdrager
    migel

lolllll

Bijdrager
    KingAchille

Inderdaad…
    Mvg,

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.