13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    Horloge

[opgelost] document openen

Waarom kan het ene document niet via Safari worden geopend en wel via Firefox op mijn macbook pro?
    En waarom dus niet op een ipad

Bijdrager
    KarelWillem

Dus…

Ik snap de vraagstelling niet helemaal.
    Wat heeft het een met het ander te maken?

Document opent wel in Firefox op je Mac, maar dus niet op je iPad. ???? Wat bedoel je nu?

Bijdrager
    Horloge

document opent op mijn macbook pro niet in safari wel op firefox. Hoe kan dat?

Tweede vraag; document opent ook niet op mijn ipad in zowel safari als firefox

Bijdrager
    Horloge

document opent op mijn macbook pro niet in safari wel op firefox. Hoe kan dat?

Tweede vraag; document opent ook niet op mijn ipad in zowel safari als firefox

Bijdrager
    Shmoo

Document <<— kan het nog geheimzinniger?

Bijdrager
    KarelWillem

A: Document opent op mijn MacBook Pro niet in Safari wel in Firefox. Hoe kan dat?
    B: Tweede vraag; document opent ook niet op mijn iPad in zowel Safari als Firefox

A: Zolang we niet weten wat voor document jij wilt openen is daar niet veel over te zeggen. Wellicht een extensie die in de ene browser wel zit, en in de andere niet.
    B: Idem

Bijdrager
    koen

Over wat voor een document gaat het hier eigenlijk? Kun je het misschien met een andere applicatie openen?

Bijdrager
    Horloge

Ik loop een krantenwijk en dan kun je online je looplijst downloaden, alleen lukt me dat op mijn macbook onder Firefox
    In Safari opent de link daarna toe niet. ; Dat geld zowel voor op mijn macbook pro als op mijn ipad.
    Later vandaag zal ik een screenshot daarvan posten.

Bijdrager
    koen

Vertel je dan ook nog even wat voor een document het is? Text, spreadsheet, pdf, etc ?

Bijdrager
    Horloge

Geen idee eerder een programma

Bijdrager
    Horloge

Bijdrager
    Bugsy

Doe eens gek en zet flash aan

Bijdrager
    Horloge

Klopt ; ligt aan flash
    Op de ipad browser met flash support geiinstalleerd

Thx voor meedenken

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.