3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Ktje

Document emailen lukt niet

Hallo OMTers,

Ik werk op de MacBook Pro, gebruik Chrome in Snow Leopard, en de laatste tijd is na het schrijven van een Word document het niet mogelijk deze aan een email (hotmail / Outlook exchange) te hangen. Ik krijg dan de melding dat het document in gebruik is van een ander programma (Outlook Exchange) of dat het niet kan worden geupload omdat het leeg is (Hotmail). Pas wanneer ik de laptop volledig heb afgesloten (restart is niet voldoende) kan ik het document versturen. Wat is er aan de hand? Of beter: hoe kan ik dit oplossen? Het document versturen via mijn mobileme account is geen probleem….

Je hulp is welkom!

Bijdrager
    Ktje

Right, ik heb het nu geprobeerd met Safari, maar dat geeft hetzelfde probleem. De laptop opnieuw opstarten werkt soms, soms niet. Het document een andere naam geven werkt wel… Heb ik een probleem met Microsoft Word?

Bijdrager
    Goodheart

Ik neem aan dat je het document eerst opslaat voordat je het verstuurt? Je zou ook kunnen proberen via het Word Bestandsmenu->Delen->E-mail als bijlage.
    Verder kan het geen kwaad om met Programmas->Hulpprogrammas-> Schijfhulpprogramma de schijfbevoegdheden te herstellen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.