5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Amadea

Docking Station voor iPhone 4

Beste mensen.

Onlangs heb ik zowel een iPhone 4 als een nieuwe versterker aangeschaft. De tuner-versterker is een Onkyo TX SR 507. Mijn wens is om een docking station aan te sluiten op de versterker. Nu zijn er verscheidene docking stations te koop van Onkyo, zoals bijv. de ND S1 en de UP A1. Mijn vraag is: zijn deze modellen compatibel met de iPhone 4 en zo ja, heeft iemand ervaring met de kwaliteit? Groet, Amadea.

Bijdrager
    stavos

En het dock van Apple is geen optie?

Bijdrager
    KarelWillem

…Het iPhone 4 Dock heeft een handige geluidsuitvoerpoort om op luidsprekers aan te sluiten….

Toe maar. Een handige geluidsuitvoerpoort nog wel.
    Eens kijken of mijn versterker nog een handige geluidsinvoerpoort vrij heeft.

:lol:

Ik denk dat de keus voor de Onkyo ligt in het feit dat er optisch uitgestuurd kan worden en dat de DAC wat serieuzer is dan in dat Apple dockje.

Bijdrager
    KarelWillem

…I can confirm that I am playing an iPhone 4 in the Onkyo ND-S1 with absolutely no audio playback issues at all….

Maar echt een aanrader lijkt zo’n Onkyo ND S1 niet(?)

http://www.avforums.com/forums/iphone-accessories/1312806-onkyo-nd-s1-digital-issues.html

Bijdrager
    Amadea

Beste mensen. Ik heb al jullie reacties gelezen en begrijp dat er misschien wel een compatibiliteits probleem is met docking stations en de iPhone 4. Hoewel, als ik de link doorlees dan zie ik ook dat Apple blijkbaar iets heeft aangepast waardoor de aanvankelijke problemen niet meer bestaan. Helemaal overtuigd ben ik echter nog niet… Zo’n ding kost toch rond de 100 euro en het zou zonde zijn als het dan niet werkt. Ben benieuwd of iemand ervaring heeft met de UP A1. Lijkt een apparaatje met minder kwaliteit dan de ND S1, maar wie weet bestaan hier de problemen niet.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.