9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    nickdw

dockconnector vervangen.

Hallo,

Ik heb al tijdje probleem met mijn iphone 4s. Ik heb soms wel en soms geen geluid uit de speaker. Belsignaal staat er als ik hem harder of zachter zet. Geen blokjes zie ik. Nu heb ik de dockconnecter vervangen. Alles werkt prima weer! Maar…..

Mijn homebutton doet het nu niet meer. Deze is losgekoppeld bij het vervangen. Als ik de aansluiting zie heb ik geen idee hoe dit aan elkaar vast moet? Volgens de filmpjes op internet gaat dit gewoon automatisch? Iemand?

Bedankt!

Bijdrager
    TKroon

Hoi Nick,

Dit is een kliksysteempje. Het is een plat kabeltje, die moet je ergens onderschuiven en dichtklikken. Ik heb hier zo geen foto van beschikbaar, maar die vind je vast op internet ergens. Ik heb met het vervangen van mijn dock connector per ongeluk dat kabeltje gescheurd….. Om de homebutton te vervangen moet je zelfs je scherm losmaken van de metalen randen. Dus ben voorzichtig!!

Bijdrager
    Sanchez

Hier op 8:50 zie je dat iemand het kabeltje losmaakt van het frame.
    het opnieuw plaatsen van de homebutton is een beetje prul werk maar op zich goed te doen.

homeknop iphone 4

Bijdrager
    nickdw

danku ga even kijken of het lukt!

Bijdrager
    nickdw

heb ik het nou goed? Er zit zoon clip die je omhoog moet doen en dat andere kabeltje moet daarop en dan moet die clip naar beneden?

Bijdrager
    TKroon

Nick,
    Bijna goed. Het kabeltje moet eronder, aan de andere kant van het kliksysteem zeg maar.

Bijdrager
    nickdw

hij doet weer!

Bijdrager
    TKroon

Goed zo!

Bijdrager
    nickdw

heb de Iphone weer helemaal in elkaar gedraaid en hij doet het weer niet, heb het idee dat het kabeltje het begeven heeft ofzo:(

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.