8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Marresc

Dock.app

Kan iemand zijn Dock.app even doorsturen? Ik heb de mijne verwijderd, en die uit de combo 10.4.9 update is onvolledig…

Wie kan me helpen?

edit: best van iemand die de bèta van Safari 3 niet heeft geïnstalleerd, want dat is de oorzaak waarom mijn dock nu verneukt is.

Bijdrager
    mvdenberg

Kun je hem niet van je Tiger dvd afhalen?

Inactief
    Anoniem
    ”Marresc”

Kan iemand zijn Dock.app even doorsturen? Ik heb de mijne verwijderd, en die uit de combo 10.4.9 update is onvolledig…

Wie kan me helpen?

edit: best van iemand die de bèta van Safari 3 niet heeft geïnstalleerd, want dat is de oorzaak waarom mijn dock nu verneukt is.

Safari 3 installeert blijkbaar ook een nieuwere Dock versie. Wanneer je de unistaller draait, zou je de oude weer terug moeten krijgen.

Bijdrager
    KarelWillem

Aha, oké. Dat verklaart bijvoorbeeld waarom mijn PearLyriscs het niet meer deed.

Het zijn soms wel kleine ratjes daar bij Apple. :roll: :wink:

Bijdrager
    appletjesfris

Ik denk dat mij het zelfde is over gekomen.
    Ik kon geen programmatje’s meer downloaden en openen.
    Na het openen stuiterde het programmatje 1 keer in het dock en verdwijnt dan weer.
    Ook 70% van mijn programma’s die ik in de map programma’s in de finder heb staan werkten niet meer.
    Ik kon zelfs geen backup’s meer maken van alle gegevens op mijn mac.
    Wat me maar heeft besloten om MacOSX opnieuw te instaleren.
    Nu loopt tiger weer lekker en heb daarna safari 3 opnieuw weer geinstaleerd en ik moet zeggen dat safari 3 een stuk sneller is dan safari versie 2.

Marresc ik hoop voor jou dat je het dock gewoon kunt veranderen maar ik ben er bang voor.

Inactief
    Anoniem

Zie ook hier voor problemen met Safari 3 beta

Bijdrager
    Marresc

Hmmz… Ziet er dus niet goed uit. :x

Ik zal dan maar eventjes doorbijten, zo’n herinstallatie zie ik niet zitten in deze examenperiode.

@koen: de uninstaller heb ik natuurlijk al gedraaid, maar mijn systeem werkt nog steeds niet naar behoren.

Bijdrager
    Marresc

De dock werkt terug, alleen staat hij in het engels. Iemand een idee hoe ik dat kan aanpassen?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.