13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    de wouzer

dock voor ipod mini

ik kan nergens een dock vinden voor mijn ipod mini…. bestaat deze nog?

Bijdrager
    mvdenberg

Ik heb even in de Apple store gekeken: daar hebben ze ‘m niet meer. Ik denk dat je een Universal Dock zult moeten aanschaffen: daar past de iPod mini namelijk ook in. (en met een Apple remote erbij, kun je meteen je iPod mini op afstand bedienen).

Bijdrager
    de wouzer

had ik in eerste instantie ook zo begrepen, maar keek op internet, en zag dat alleen de nieuwe modellen in deze dock paste, hij is dus iniverseel voor de alle nieuwe modellen, en volgens mij is de mini een oud model

Bijdrager
    mvdenberg

Hij is ook geschikt voor de iPod mini:
    enkele citaten:
    “De Universal Dock is de ultieme iPod Docking Solution. Elk model iPod met een Dock Connector past precies in een enkele Universal Dock door het gebruik van onderling inwisselbare inserts, Dock Adapters genaamd. ”

en:
    “Inhoud van de verpakking:Vijf dockadapters die geschikt zijn voor de volgende iPod-modellen: iPod mini (4 GB en 6 GB); iPod met Click Wheel (20 GB, 40 GB, U2 Special Edition); iPod met kleurendisplay (20 GB, 30 GB, 40 GB, 60 GB, U2 Special Edition).”

Edit: ik heb zelf zo’n universal dock, en achter op het doosje staat de iPod mini ook vermeld: zowel de 4Gb als de 6Gb versie.

Bijdrager
    PB

Wij hebben thuis zo’n Universal Dock, en daar past de mini perfect in hoor:wink:

Bijdrager
    MacThijn
    ”mvdenberg”

Hij is ook geschikt voor de iPod mini:
    enkele citaten:
    “De Universal Dock is de ultieme iPod Docking Solution. Elk model iPod met een Dock Connector past precies in een enkele Universal Dock door het gebruik van onderling inwisselbare inserts, Dock Adapters genaamd. “

de 1ste en 2de generatie;)
    die passen er niet in

Bijdrager
    Ian L
    ”MacThijn”
    ”mvdenberg”

knip “

de 1ste en 2de generatie;)
    die passen er niet in

Toch even kijken op de Apple site.
    Apple

Daar staat dus

Het iPod Universal Dock pakket bevat adapters voor vijf iPods. Bij nieuwe iPods zullen adapters voor dat model worden meegeleverd en er zijn apart andere adapters verkrijgbaar.

Met wat er in de doos zit

Inhoud van de verpakking:

* iPod Universal Dock
    * Vijf dockadapters die geschikt zijn voor de volgende iPod-modellen: iPod mini (4 GB en 6 GB); iPod met Click Wheel (20 GB, 40 GB, U2 Special Edition); iPod met kleurendisplay (20 GB, 30 GB, 40 GB, 60 GB, U2 Special Edition).
    * Gebruikershandleiding

Bijdrager
    lowfi

Ik heb nog een dock voor een mini die ik niet meer gebruik sinds aanschaf van een nano.

Je kan hem wat mij betreft overnemen voor een leuk prijsje.

PM me:)

Bijdrager
    stel maar

bij de dixons zie je ze ook nog wel eens onderin de vritinekast van de iPod’s.

Bijdrager
    de wouzer

ik heb zo’n ipod mini toen ze nog niet zo dun waren. Volgens mij is dat de eerste of 2e generatie. Weet iemand dat misschien?

Bijdrager
    mvdenberg

De eerste generatie iPod mini’s, had een capaciteit van 4Gb. Omdat de mini in slechts 4 Gb verkrijgbaar was, stond dit niet op de achterkant van de iPod mini.
    De tweede generatie kon je kopen als 4 Gb en 6 Gb. Dit keer stond er achterop de iPod het aantal Gb vermeld. Verder waren er geen uiterlijke verschillen zichtbaar: dus even dik, even groot, dezelfde dock connector (en ook op dezelfde plaats).
    Volgens mij was de opvolger van de iPod mini de iPod nano (ik weet niet zeker of er ooit een iPod mini met kleurenscherm is geweest).

In iedergeval: welke iPod mini je ook hebt: deze past zeker in het universal dock van Apple.

Bijdrager
    stel maar

dat kan je op de achterkant van de iPod zien
    bij de 2 gen staat er op hoeveel GB de iPod is.

of de letters/figuurtjes op het scrollwheel heeft de zelfde kleur als de iPod zelf dan is het ook 2 gen.

bron:

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61688-nl#ipodmini

Bijdrager
    mvdenberg

Ja… dat zeg ik. :)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.