13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    bennievialle

[beantwoord] Dock Iphone 3GS

Iemand een tip waar ik goedkoop een Iphone 3GS dock kan kopen? (in het kader van de crisis);)

Bijdrager
    KarelWillem
    Bijdrager
    JBStudio
    Bijdrager
    bennievialle
    KarelWillem op 13 september 2010

Hong Kong meneer.
    http://www.dealextreme.com/search.dx/search.iphone%20dock#205

Die site uit Hong Kong staan niet zoveel goede reviews bij. Zelf wel goede ervaring?

Bijdrager
    Maverick9898

In het kader van de crisis koop je een goedkoop iPhone dock maar je hebt wel een iPhone:P? Als je er echt last van had, had je geen iPhone denk ik;):P.
    Maar de dock voor 3G en 3GS is toch gewoon hetzelfde? Je kan ook naar 3G docks kijken dan.

Bijdrager
    bennievialle
    Maverick9898 op 13 september 2010

In het kader van de crisis koop je een goedkoop iPhone dock maar je hebt wel een iPhone:P? Als je er echt last van had, had je geen iPhone denk ik;):P.
    Maar de dock voor 3G en 3GS is toch gewoon hetzelfde? Je kan ook naar 3G docks kijken dan.

Alles waarop je kan besparen is welkom:)

Bijdrager
    Trat

Nou wordt hij mooi. Alsof je een dock nodig hebt? Koop zo’n ding dan niet: bespaard je nog meer.

En al die imitatietroep uit China en HK is lekker goedkoop idd. Vraag me af of je daar nog zo over denkt als je knakendock een keer doorbrandt en je iPhone meeneemt in de vlammenzee. Dan is het zeker Apple z’n schuld als ze je geen nieuwe geven?

P.S. Je had ook de Airphone kunnen kopen: was nog goedkoper;-) http://www.youtube.com/watch?v=TUT39op2Pp8

Alles waarop je kan besparen is welkom, TOG?!

Bijdrager
    KarelWillem
    Trat op 13 september 2010

…En al die imitatietroep uit China en HK is lekker goedkoop idd. Vraag me af of je daar nog zo over denkt als je knakendock een keer doorbrandt en je iPhone meeneemt in de vlammenzee…

bennievialle op 13 september 2010

Hong Kong meneer.
    http://www.dealextreme.com/search.dx/search.iphone%20dock#205

Die site uit Hong Kong staan niet zoveel goede reviews bij. Zelf wel goede ervaring?

Ik heb vele, vele soorten docks gehad en er tientallen, zoniet honderden van verkocht.
    Er is er nog niet één geweest die de geest heeft gegeven of de iPhone in een vlammenzee heeft gezet.

Overigens vind ik een dock ook erg onzinnig. En gebruik gewoon een kabeltje.

Bijdrager
    Trat

Er is er nog niet één geweest die de geest heeft gegeven of de iPhone in een vlammenzee heeft gezet.

Misschien konden die kopers het wel niet navertellen!;-)

Bijdrager
    KarelWillem

Hahahahahaha. Ja, dat zal het zijn.:lol:

Kopers zijn tegenwoordig erg mondig en komen absoluut terug als er iets defect is of niet bevalt.
    En terecht. Maar over de docks geen klachten.

Wat niet gezegd kan worden over de iPad docks. Maar dat is weer een ander verhaal.

Die halen we nu ook ergens anders.:wink:

Bijdrager
    bennievialle

Thanx allemaal voor de tips, ik ben geholpen zo.:lol:

Bijdrager
    Trat

@KarelWillem
    Maar hoe zit dat: u handelt in iPhone en iPod compatible accessoires die een sterke gelijkenis met het design van Apple hebben, maar niet the real deal zijn? Heb je dat nieuwe houten dock al?

Bijdrager
    KarelWillem

– Ja:lol:

– Ja, op voorraad nu

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.