10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    rieen

dock in de weg bij mission control

hallo

Ik heb mijn dock rechts staan maar wanneer ik mission control activeer staat dit in de weg een om een bureaublad toe te voegen.

Dit lijkt mij een bug van apple.

Iemand een idee hoe dit op te lossen valt (zonder mijn dock links of beneden te plaatsen). Of bestaat er een shortcut om een bureaublad toe te voegen?

Geblokkeerd
    Bento

Dock – Schakel verbergen in.

Geblokkeerd
    Bento

Ik heb mijn dock ook rechts maar het Bureablad icoontje verschijnt links:

Bijdrager
    whispering

Indien ik op mijn computer het dock aan de rechterzijde plaats en dan mission control activeer, komt het plus teken om een bureaublad toe te voegen aan de linker bovenkant van het scherm tevoorschijn.

Bijdrager
    rieen

aha!

bedankt!

Geblokkeerd
    Bento
    whispering op 27 februari 2012

Indien ik op mijn computer het dock aan de rechterzijde plaats en dan mission control activeer, komt het plus teken om een bureaublad toe te voegen aan de linker bovenkant van het scherm tevoorschijn.

Mosterd.

Bijdrager
    whispering

Bento: Zoals je kunt zien zijn de reacties van jou en mij haast gelijktijdig geplaatst. Toen ik op het verzend knopje drukte stond jouw reactie er net op. Het gezegde luidt overigens. Dat komt als mosterd na de maaltijd.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

:thumbsup: Een ‘vlijmscherpe’ post van jou!

Bijdrager
    Appledude

@bento: helaas kan de Dock niet worden verborgen in Mission control

@rieen: ik zelf heb mijn Dock aan de onderkant en had ‘m ook een keer aan de zijkant gezet ik zelf heb er geen last van aan de linker en onderkant verschijnt het toevoegen aan de rechterkant bij de rechter kant komt het toevoegen aan de linkerkant

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.