8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Dock

Hoi,

Ik heb sinds vanmorgen een nieuwe iMac. Alleen het Dock werkt niet meer helemaal goed, Ik denk dat ik ergens een instelling verzet heb maar weet niet meer waar.

Nou het probleem is dat als ik een bijv. op Pages klik is het Dock dan opent er de programma map in de Finder. Hoe kan ik het weer instellen dat hij de programma’s weet gewoon opent??

Bedankt

Bijdrager
    RASH

Heb ik ook wel eens. Ik los dat op door de user cache te legen. Als je OS 10.4 Tiger hebt, kun je hiervoor Tiger Cache Cleaner gebruiken, of gratis systeem optimalisatiehulpjes, zoals MainMenu, Onyx en IceClean. Ik raad aan om je Mac te herstarten na het schoonmaken.

Bijdrager
    Oppie

Hallo; sinds vanmorgen een nieuwe Mac, en jij raad ‘m aan om de Mac schoon te maken?!:?

Wat was dit probleem ook al weer? Ben het vaker tegen gekomen…
    Oh ja weet het weer: zet jij de Mac in sluimer middels de toetscombinatie?

Inactief
    Anoniem

Nee, ik heb hem nog nooit in de sluimer gehad. Ow ja, alles is up-to-date(10.4.9).

Ow ja, ik had nog een vraagje over Keynote.
    Hoe voeg ik diaovergangen in??? De help-functie vertelde mij dat het onder het infovenster(eeh..???) Dia zou moeten staan. Ik neem aan dat info vensters in de menubalk staan. Dus ik daar gekeken alleen daar stond niks onder over diaovergangen of efecten.

Kan iemand mij helpen???

Bijdrager
    jeroen.p

Heb je niet per ongeluk de map ipv het programma in het dock gesleept?

Bijdrager
    Yaris

Dat is hetzelfde effect als wanneer je op een icoontje in het Dock klikt terwijl je de command key ingedrukt houdt.

Inactief
    Anoniem

Nu werkt het weer gewoon. Ik heb er niks aangedaan:?

Bijdrager
    Oppie
    ”MacApp”

Ow ja, ik had nog een vraagje over Keynote.
    Hoe voeg ik diaovergangen in??? De help-functie vertelde mij dat het onder het infovenster(eeh..???) Dia zou moeten staan. Ik neem aan dat info vensters in de menubalk staan. Dus ik daar gekeken alleen daar stond niks onder over diaovergangen of efecten.

Heeft weinig zin je eigen topic te vervuilen met geheel andere vragen; ook niet leuk voor iemand die hier gaat zoeken met het door jou geposte Dock-probleem.
    Verder is jou vraag zo triviaal dat het zaak is dat je hier zelf achter komt. Succes dus!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.