5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    mtersteege

DOA Voorwaarden

Waar op Internet kan ik ergens de DOA voorwaarden van Apple lezen?

Het gaat erom dat ik een 23″ cinema display heb, waarvan 14 pixels kapot zijn. Bij het testen bij de leverancier zijn het er nu nogmaar 3.

Na wat andere dingen uitgezocht te hebben, heb ik recht op een nieuw scherm. Echter, de leverancier laat nu weten dat het scherm niet aan de DOA voorwaarden doet.

Michiel

Bijdrager
    Wm

google: DOA site:apple.com

dan vind je o.a.:
    “Dead On Arrival (DOA) Product: System Failure Out of the Box
    An Apple-branded hardware product is considered DOA if it shows symptoms of a hardware failure, preventing basic operability, upon its first use out of the box.”

Bijdrager
    mtersteege

Dankjewel :)

Bijdrager
    EagerB0bNerd
    ”mtersteege”

Na wat andere dingen uitgezocht te hebben, heb ik recht op een nieuw scherm. Echter, de leverancier laat nu weten dat het scherm niet aan de DOA voorwaarden doet.

DOA is iets heel ander, dat is als ie het niet doet.
    Jij hebt een scherm gekocht wat het wel doet, maar wat gebreken vertoont.
    De leverancier is verantwoordelijk ervoor te zorgen dat datgene wat jij bij hem gekocht hebt voldoet aan de verwachtingen die je redelijkerwijs mag stellen aan een dergelijk produkt.
    Het lijkt mij dat je mag verwachten dat een dergelijk scherm geen dode pixels heeft, ongeacht wat de policy van Apple hierin is.

terug met dat scherm !

Bijdrager
    Ewout

Ook een scherm wat het doet, maar met te veel dooie pixels kan in een DOA regeling vallen. Als het maar binnen de eerste acht dagen valt, daarna is het altijd reparatie.
    Wij doen zelf de DOA’s voor Apple.

CARD Services Noord BV, Joure
    http://www.cardservices.nl

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.