19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    Vinhelper

Do you like a real movie theater?

Wat is deze melding de hele tijd in Safari?

Wordt er zo langzamerhand niet goed van…:angry:

Iedere keer als ik typ, komt er om de zoveel toetsaanslagen dit:

Klikken op ”OK” geeft dit:

Klik daar weer op om je venster terug te krijgen. Dat is voor een keer leuk, maar na 1000 keer niet meer.

Help!:oops::sick:

Bijdrager
    Yip

Hou je niet van filmtheaters dan?

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Ik kan het probleem hier niet nabootsen.

Bijdrager
    Vinhelper

Naast dat het van Apple is gejat, nee, geen probleem.

Maar als je geen woord meer kan typen, omdat de hele tijd dat dialoogvenster voor je neus staat, wordt echt bloedirritant. Ik heb er nu meer dan 5 minuten over gedaan om dit te typen.:angry:

Hebben meer mensen dit?

Het is trouwens absoluut geen grapje, serieus niet. Anders zou ik ook geen nieuw topic aanmaken.:neutral:

Bijdrager
    Afroman

Nope, geen problemen hier.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Misschien vreemde websites bezocht? Heb je Safari al gereset? Safari-menu>Stel Safari opnieuw in…

Bijdrager
    Yannes

Virussssssssssss

Bijdrager
    Vinhelper

Dat ga ik even proberen.

Zie wel een vreemd ding in Activiteitenweergave:

http://www.tar.cz/ze/theapop.html

Huh??? Nooit van gehoord.:slant:

Bijdrager
    MouseMighty

In je hoofd zeker dan… Zal wel van een of andere site een continue popup/ reclame zijn. Probber even wat Waffle zecht of anders met een andere browser.

Geblokkeerd
    Anoniem

kan alsjeblieft even een filmpje maken en op youtube zetten ik wil dat zien
    maar ik heb er geen last van

Bijdrager
    piddy4888

Ik heb er ook geen last van. Dat is gewoon zeer hardnekkige reclame. Kijk eens naar de paginabron als je weer eens op die pagina terecht komt en maak er een screenshotje van ofzo. Daar zie je meestal wel aan waar het vandaan komt.

Bijdrager
    Vinhelper

Is niet weg na opnieuw instellen. Heb ook extensies uitgezet. Maakt ook niet uit. Komt vooralsnog alleen op OMT voor. Grrrr.:angry:

Filmpje wordt geupload…

Nog iets wat vreemd is: http://www.patmat.cz/animace_pt03.gif ook in Activiteitenoverzicht. Hierboven bedoelde ik dat al i.p.v. Activiteitenweergave.

Ik ga morgen weer eens verder kijken, ben het nu echt goed zat.:sad:

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Alle herstellen hoeft niet, als ik jou was zou ik Safari resetten met de volgende dingen aangevinkt:

Bijdrager
    BasiX

Van een Chrome gebruiker, maar toch:

“Turn Off the Lights: Chrome Extension has an Easter Egg whereby if you press the shortcut key T you get a movie theater experience complete with red curtains and an exit sign.”

http://ask.metafilter.com/160014/Do-you-like-a-movie-theatre

Bijdrager
    Lexis

Van de Turn off the Lights site. Alleen hoe activeer je het? Want als ik op de T druk, dan doet ie niks hoor…

Bijdrager
    BasiX

“a easter eggs is something extra in the software (or here extension)
    To use it make sure the ‘Turn Off the Lights’ is working (black screen) and then press the T key.”

Bijdrager
    Lexis

Wil bij mij niet baten hoor…

Bijdrager
    Yggdrasil

Kun je niet gewoon dat spul uit je activiteitenweergave verwijderen? :’)

Bijdrager
    Vinhelper

Ik heb de oorzaak gevonden:

Inderdaad komt het door de extensie Turn the lights off, die ik overigens verder nooit aan de gang had gekregen. Toevallig iemand waarbij die wel werkt? Wat zou dan het effect moeten zijn?

Ik had eerder al de extensie verwijderd, maar de melding bleef komen. Zodra ik erachter kwam dat die daadwerkelijk de oorzaak had, gaan zoeken met Spotlight op de volgende dingen: turn the lights off, real theatre, theatre, patmat, en toen kwam de doeltreffer: tar en tar.cz.

Er stond in User (<mijn naam): Bibliotheek een map genaamd ‘tar.cz’ waarin ik geen toegang zou hebben. (rood stopbord op de map). Gelukkig kon ik wel de rechten veranderen, maar toen ik in de map keek zag ik niets, ook ‘0 onderdelen’. Via de Finder gezocht met ‘systeembestanden inbegrepen’ en toen zag ik een hele lijst (5329 onderdelen ineens) met bestanden die .2454234-4242-3 en allerlei varianten daarop als naam hadden.

Die map dus weggeknikkert en sinds dien geen last meer van de melding.:smile:

Iedereen bedankt voor de hulp en het zoeken!:wink:

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.