7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    RPGboy

dmg in quicktime

Hoe kan je een dmg met een audio_ts en een video_ts folder in quicktime laten afspelen? hij pakt hem niet, ik heb gewoon een dvd dmg aangemaakt van 4,7 GB en die folders erin gedaan, moet er nog iets gebeuren voordat quicktime hem pakt? of moet ik iets anders proberen, ik wil hem liever gewoon op mn mac laten staan ipv hem branden.

Bijdrager
    computer space

Met DVD speler kan het wel (optie Open VIDEO_TS folder..), niet met Quicktime.

Bijdrager
    RPGboy

thx man! ook voor de snelle reactie

Bijdrager
    japser909

Goh, veel windows in je familie… jij ook btw 8)
    Wanneer gaan “we” massaal switchen ? :innocent:

Bijdrager
    RPGboy

ik heb je een pb gestuurd, om het off topic tegen te gaan ;p

nog ff een vraag, ik kan de film nu bekijken, maar er zitten geen ondertitels in, er staan 5 films op dus ik kan de dvd zelf niet omzetten naar 1 avi, en ik weet ook niet wat er dan met het menu gebeurt.
    kan ik die films rippen ofzo? en misschien zelfs terug zetten, maar dat verw8 ik niet ;p

Bijdrager
    Turbanus

Vraag de TS zelf fatsoenlijk in het juiste subforum te posten. En zeker niet vraag op vraag blijven stellen, want dan wordt door de bomen het bos niet meer gezien.

Bijdrager
    RPGboy

slotje dan maar, dit topic is dan toch beeindigd? meestal zeg je dan dat er nog meer vragen kunnen komen, jullie zeggen zelf altijd dat er te veel topix worden gemaakt, voor elke vraag 1tje, dit kon nog wel vond ik…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.