9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    miendribbel

dlink camera 932l

wie weet waar het admin wachtwoord staat heb op de doos gekeken en achter op de camera kan ik het niet vinden heb het nodig om de wizard voor installatie af te maken.
    mien

Bijdrager
    Obi

Ik heb een soortgelijke camera, onder verschillende merknamen wordt dezelfde hardware/chipset aangeboden.
    Zoals eerder vermeld: admin als gebruiker invoeren, en password leeg laten (niks invullen), dan zou je moeten kunnen inloggen.

suc6

Bijdrager
    miendribbel

heb het geprobeerd met een leeg veld maar dat wordt niet geaccepteerd

Bijdrager
    miendribbel

ook als ik indruk verander password wordt ook geweigerd en dan staat er in de handleiding dat het simpel is om de camera aan te sluiten ja de stekker in het stopcontact wel ja.

Bijdrager
    hasseltse huzaar

ik had dezelfde klote camera gekocht NIKS mee te beginnen STond bij voor MAC plug and pRay….NIKS zou zonder meer alles van een leien dakje gaan ,draadloos zou fluitje van een cent zijn ENZENZ allemaal lulkoek
    heb de camera godzijdank terugkunnen sturen…….Weliswaar 12,50 Euro verzendkosten (vanuit Belgie) en een parkeerbon van 15 Euro maar ik ben dat ding tenminste kwijt!

Bijdrager
    OMT-fan

Ik heb ook 3 van deze camera’s aan mijn iMac hangen en die werkten allemaal perfect.
    Er is nu echter een Java probleem ontstaan op de één of andere manier.In de voorkeuren van Safari heb ik de site toegestaan de Java versie te gebruiken (Safari/voorkeuren/Beveiliging/beheer website instellingen).
    Vandaag ook de nieuwe Java-update geïnstalleerd maar D-Link blijft de java plugin niet vinden.

Iemand een idee??
    Het ligt volgens mij niet aan Safari want met Firefox heb ik hetzelfde probleem!
    D-link verwijst naar Apple, ze schijnen het probleem te kennen maar geven aan dat Apple de oplossing moet brengen.

Overigens op mijn iPad en iPhone werkt het allemaal perfect!

Bijdrager
    Obi

Is er nergens een ‘java-control’ panel waarin je dit kunt veranderen (in system preferences?)

Bijdrager
    hasseltse huzaar

ik heb de camera terug kunnen geven……

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.