5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Saabs

DJ's syncen iTunes Bibliotheek

Jongens, een belangrijk vraagje.
    We hebben een studio en daar staat een Mac met een iTunes Bibliotheek. We hebben 3 mensen met elk een Mac en die (laat ons zeggen) komen elke week op vrijdag samen in de studio om 1 (nieuwe) up-to-date iTunes bibliotheek te hebben, want ze hebben natuurlijk allemaal nieuwe tracks gekocht.
    Kan dit ? En hoe ?

Bijdrager
    stefsegers

volgens mij kan je met thuisdeling dit doen. Alle nieuwe muziek kan je automatisch syncen met je bieb

Bijdrager
    Lapdog

Vraag me af of dit gaat werken aangezien aan alle mac’s een ander itunes account hebben voor thuisdeling moet er wel sprake zijn van eenzelfde itunes account.

Bijdrager
    rtgrs

Alle nieuwe muziek kan je automatisch syncen met je bieb…

Correctie: Alle nieuwe in de iTunes-store aangeschafte muziek (en andere aangeschafte onderdelen).

…aangezien aan alle mac’s een ander itunes account hebben…

Goh, waar haal je die info vandaan? Ik haal deze info niet uit Saabs’ tekst.

Thuisdeling werkt inderdaad tussen verschillende iTunes-bibliotheken, mits deze lid zijn van één en dezelfde iTunes-account. Thuisdeling synchroniseert alleen aangeschafte onderdelen. Drag ’n drop werkt ook, voor zowel geïmporteerde muziek als aangeschafte muziek.

Nog een mogelijkheid:
    Eén persoon beheert de bibliotheek en wekelijks kopieert de rest deze bibliotheek. iTunes kan verschillende bibliotheken aan, druk maar eens op Alt tijdens het opstarten van iTunes.

Bijdrager
    tinus_omt

Houd wel in de gaten dat dit natuurlijk eigenlijk niet mag, en je als je commercieel gebruik maakt van illegale nummers een flinke boete kan krijgen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.