15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    6939j4

DJ-programma’s voor de Mac

Ik was gisteren op een feestje, waar ze een programma genaamd ‘VirtualDJ’. Wow, spelen met beats en liedjes in elkaar mixen is leuk! Maar ik heb hier geen Windows-bak meer, dus zoek ik eigenlijk een soortgelijk programma voor de Mac.

Functies:
    – Twee kanten waar je beide liedjes kan spelen
    – Mogelijkheid om te kunnen pitchen
    – Leuke ingebouwde effecten

Wie kent er een leuk DJ-programma waar een demo van op het internet staat en ook nog voor de Mac?

Heb nu al gevonden:
    – Traktor

Bijdrager
    Arno

Deze is leuk: DJ-1800. Een keer de muziek verzorgd op een feestje, en m.b.v. dit programma en een iBook ging het dak eraf! 8)

Bijdrager
    ralphclaes1

dj tracktor studio
    even googlen

die virtual dj komt binnenkort ook op de mac

Bijdrager
    6939j4
    ”Radar”

Deze is leuk: DJ-1800. Een keer de muziek verzorgd op een feestje, en m.b.v. dit programma en een iBook ging het dak eraf! 8)

:) Ik ga hem testen..

”ralphclaes1″

dj tracktor studio
    even googlen

die virtual dj komt binnenkort ook op de mac

Zoals ik ook al in m’n startpost had aangegeven had ik Traktor al gevonden. Dat ‘VirtualDJ’ uitkomt voor de Mac, waarop baseer je dat? Lijkt me erg fijn:)

Bijdrager
    PietjePuk

Verder heb je nog MegaSeg en Baytex Party en Disco.

Moet maar even op versiontracker indrukken.

Traktor DJ vind ik overigens het beste programma van allemaal.

Bijdrager
    Franco Bollo

ondersteunt alleen geen AAC

Bijdrager
    Fotosoeper

Ik heb hele goede ervaringen met Traktor. Zit goed in elkaar, werkt lekker vlot (op zowel een PPC als een Intel) en is de enige met een degelijke loop-functie. Proberen is het zeker waard.

Bijdrager
    vishaakje

kan er maar 1 de beste zijn Traktor DJ Studio

Beter is er gewoonweg niet:)

Bijdrager
    Fotosoeper
    ”vishaakje”

Amen. 8)

Bijdrager
    vishaakje

nouwja, had het wel beter:
    had het eerst in een setupje met Stanton final scratch 2.0:) gewoon echte platen draaien en wel kunnen mixen, werkte echt zalig:
    het is als magie:D

beetje jammer dat deze knurft windhoos gebruikt;)

Bijdrager
    plonserd
    ”vishaakje”

oh jawel, GiJay heeft het hier altijd over Serato..
    Maar Traktor zal denk ik wel het beste zijn voor een beginner die niet al teveel geld wil spenderen..

Bijdrager
    Igor

Future decks is een goed koop programma 25 dollar volgens mij en kan goed loopen heeft leuke effecten, en werkt net zo lekker als traktor. Traktor is namelijk nog aardig duur maar wel hét programma.[/url]

Bijdrager
    rastabob

je komt ook een heel eind met iTunes in combi met Fast User switching,
    ene kanaal via iTunes onder de ene user, tweede via de andere user. De ene iTunes speelt gewoon door, terwijl je in de andere aan ’t zoeken bent naar iets nieuws.
    is goedkoop, en je hebt in ieder geval je muziek in een vertrouwde en overzichtelijk interface.

(Kwa geluidseffecten, crossfade en EQ natuurlijk geen serieuze optie, maar goed genoeg voor een feestje)

Bijdrager
    vishaakje
    ”rastabob”

je komt ook een heel eind met iTunes in combi met Fast User switching,
    ene kanaal via iTunes onder de ene user, tweede via de andere user. De ene iTunes speelt gewoon door, terwijl je in de andere aan ’t zoeken bent naar iets nieuws.
    is goedkoop, en je hebt in ieder geval je muziek in een vertrouwde en overzichtelijk interface.

(Kwa geluidseffecten, crossfade en EQ natuurlijk geen serieuze optie, maar goed genoeg voor een feestje)

ehm, kan je niet echt als DJ software gebruiken natuurlijk, hooguit als jukebox… maak dan gewoon een playlist met je nummers…
    Je kan niet beatmatchen e.d. op die manier, toch echt wel het basisbeginsel om te kunnen dj’en (ookal gaat dat bij zo extreem veel pruts dj’s nog steeds gruwelijk mix wat weer een laagje tanden kost *knars* *knars* bij andere dj’s die het wel fatsoenlijk kunnen:) )

Bijdrager
    ROCKSTAR
    ”Igor”

Future decks is een goed koop programma 25 dollar volgens mij en kan goed loopen heeft leuke effecten, en werkt net zo lekker als traktor. Traktor is namelijk nog aardig duur maar wel hét programma.[/url]

ziet er vet uit

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.