30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)
  • Q:
    Bijdrager
    salem

DJ programma voor bijna niks…

Hoi,

eve een vraagje?!?

Is het mogelijk om een DJ-programma voor de Mac OSX te downloaden?!?
    (via limewire ofzo, en hoe heet het ?!?)

alvast bedankt!

een leek!

Bijdrager
    plonserd

je bent geen echte dj als je niet bereid bent er geld voor te geven

Bijdrager
    Steff

Is het mogelijk om een DJ-programma voor de Mac OSX te downloaden?!?
    (via limewire ofzo, en hoe heet het ?!?)

Kopen + Zoekfunctie!!! :x :x :x

Bijdrager
    KarelWillem

Zal vast mogelijk zijn. We gaan je echter niet vertellen hoe.

Bijdrager
    Petje

Ik zou snel dit forum verlaten en vergeten.
    Dit is niet een plek voor jou soort.

Bijdrager
    mac osx rules

? wtf hebben jullie het nou weer over? :|

Heeft Petje het tegen KarelWillem? (wat ik dan opeens logisch vind… :? )

Bijdrager
    dhocks

heb het zelf niet, maar ik zie die lui altijd met ‘traktor’ werken.. waar en hoe.. sorry, echt geen idee…

Bijdrager
    PietjePuk
    Bijdrager
    Mr Macintosh

Volgens mij heeft Petje het tegen de TS, maar goed… Software downloaden is niet legaal, dus kunnen er ook geen antwoorden op geven. Het kàn wel en niemand weerhoud je ervan het niet te doen.

Bijdrager
    PietjePuk

Dat het illegaal is zal ie heus ook wel weten… Alleen kan je er hier op dit forum GEEN vragen over stellen. Geef em dan (gratis) alternatieven…

Moeten ier trouwens ook niet allemaal het heilige boontje willen uithangen.

Bijdrager
    Mr Macintosh
    ”pietjepuk6546″

Dat het illegaal is zal ie heus ook wel weten… Alleen kan je er hier op dit forum GEEN vragen over stellen. Geef em dan (gratis) alternatieven…

Moeten ier trouwens ook niet allemaal het heilige boontje willen uithangen.

Dat weet ik en daarom zeg ik “Het kàn wel en niemand weerhoud je ervan het niet te doen :roll: :wink:

Bijdrager
    mac osx rules

Downloaden is in NL toch gewoon legaal? en uploaden illegaal tenzij het van jezelf is (zelf gemaakt hebt)

Of is dat niet meer… :oops:

Bijdrager
    Mr Macintosh

Muziek downloaden is legaal(uploaden inderdaad ook niet). Software downloaden is niet legaal. Over films weet ik het even niet.

Bijdrager
    sammerman
    ”mac

Downloaden is in NL toch gewoon legaal? en uploaden illegaal tenzij het van jezelf is (zelf gemaakt hebt)

Of is dat niet meer… :oops:

Als het over muziek en films gaat wel maar dit geldt niet voor software.

Bijdrager
    luxxtek

wat een zure reacties; die zijn hier allemaal heiliger dan de paus.

de vraag was of het mogelijk was om gratis DJ software te downloaden

Eventueel met een programma dat door velen al direkt aan illegale praktijken doet denken (hoe komt het toch dat jullie dat zo goed weten ??????).

Maar dat is zelfs niet nodig.

djay voor mac is gewoon goed en gratis.
    dus al die beterweters die zo goed weten waar die downladsoftware voor dient zouden beter proberen iemand te helpen ipv weg te jagen.

Ga er maar eens naar zoeken en download het maar. NIETS ILLEGAALS AAN.
    en je zal het nog gebruiken ook want het is verdomd goed.

zielig sfeertje hier.

dezelfde vraag werd trouwens ook gepost bij macfreak en daar waren de reacties toch wel iets positiever.

zie http://www.macfreak.nl/cgi-bin/forums/topic.cgi?forum=11&topic=2005&highlight=dj

dat zijn mac vriendenvan een andere website maar blijkbaar wel een andere ingesteldheid.

Bijdrager
    Steff

Luxxtek. De vraag op dat forum heeft niets te maken met het downloaden van programma’s.
    Daar vragen ze gewoon wat voor DJ programma hij kan gebruiken.

Dus je moet wel 2 goede topic’s met elkaar vergelijken!

Bijdrager
    salem

beste mensen,

Het gaat wel heel hard aan toe….

Thanx voor de alternatieven!

en voor de mensen die een beetje iedereen afzeiken zijn: wat heb je er aan?
    misschien komen jullie een keer in een positie terecht dat je het ook niet weet en wat moet je dan?!?

Bijdrager
    mac osx rules
    ”KarelWillem”

Zet dat in je onderschrift man, anders doe ik het.

Bijdrager
    luxxtek

Er zijn hier mensen met meer dan 3000 berichten maar echt goed lezen kunnen ze niet ….

als ik op een forum de vraag

“Bestaat er voor de mac (al dan niet gratis) een handig dj-programma? ”

lees dan denk ik dat het de bedoeling is dat er iemand een link weet naar eventueel gratis software.

Iemand aan freeware helpen heet zoiets, voor zover mij bekend niet illegaal
    (FREE betekent gratis, OK ??)

Dan krijg ik onderstaande reactie ….

Luxxtek. De vraag op dat forum heeft niets te maken met het downloaden van programma’s.

die denkt dus dat we het met de auto gaan brengen tot aan de voordeur netjes verpakt in geschenkpapier ???????

doe rustig verder jongens zijk elkaar maar af maar voor mij hoeft het niet op die manier.

Doei !

Bijdrager
    vogel

Beetje jammer dit. De discussie legaal/illegaal kwam natuurlijk door dat ene woordje LimeWire, sjongejonge…
    Maar dat djay ga ik eens proberen. 8) En Luuxtek, jammer dat de sfeer nu al verziekt is voor je. Zo erg is het hier niet hoor.

Bijdrager
    mac osx rules

Dat was pas geleden nog op de radio, dan belgen vonden dat Nedelanders zoveel schelden… :roll:

Bijdrager
    KarelWillem
    ”mac
    ”KarelWillem”

Zet dat in je onderschrift man, anders doe ik het.

Hahahahahahahaha. Ik heb ook wel eens mijn dag niet hé?!
    Heb de openingspost iets anders geïnterpreteerd dan zou moeten.

Shame on me. :mrgreen: :sealed:

Gelukkig is er een leuk dj-programma genoemd. Ook weer opgelost.

B.t.w.: als je een leuk gratis programma zoekt, dan hoef je dat niet op Limewire te zoeken, maar kun je gewoon van de site van de maker of op http://www.versiontracker.com het programma downloaden.

djay
    http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/30142
    of
    http://www.algoriddim.net/

(Heb ik het nu weer een beetje goed gemaakt? :P )

Bijdrager
    PietjePuk

Bij nog iemand dat de applicatie keihard crasht bij het inladen van muziek op de speler? Zowel Djay als iTunes zitten dan volledig vast :sealed:

Bijdrager
    Mr Macintosh
    Bijdrager
    PietjePuk

Djay werkt terug bij mij overigens. Het uitzetten van het laden van album artworks was de oplossing. Blijkbaar treden er fouten op als je meer dan 10 000 tracks hebt. (volgens de programma makers) hopelijk snel opgelost.

Bijdrager
    bhaenraets

Misschien wel aardig om eens na te denken over die legaal/illegaal posts. Iedereen voelt op z’n klompen aan dat het downloaden van muziek niet klopt. Dat je er niet voor bestraft wordt is wat anders. (En nee, ik ben niet roomser dan de paus: alle muziek en alle software op mijn computer is legaal en als ik iets nieuws wil koop ik het gewoon.)

Bijdrager
    Mr Van
    ”bhaenraets”

Misschien wel aardig om eens na te denken over die legaal/illegaal posts. Iedereen voelt op z’n klompen aan dat het downloaden van muziek niet klopt. Dat je er niet voor bestraft wordt is wat anders. (En nee, ik ben niet roomser dan de paus: alle muziek en alle software op mijn computer is legaal en als ik iets nieuws wil koop ik het gewoon.)

nog nooit draadloos signaal van iemand gepikt ?, nooit een fimpje overgenomen, al je muziek is legaal, je software, je plugins, je plaatjes op je computer (daar heb je natuurlijk alle rechten van) je betaalt ook altijd voor een treinkaartje, werkt niet aan andere dingen in de baas zijn tijd, betaalt keurig je rekeningen op tijd, dan ga jij dus naar de hemel. :innocent:

ik denk dat downloading alleen maar goed is (zelf heb ik nog nooit film gedownload, simpelweg omdat ik het onzin vind om een dag mijn computer te laten ratelen om een film binnen te halen, dan branden, omzetten etc.. echter voor muziek (die ik nooit van mijn leven zou kopen, is het soms wel eesn handig een stuk te luisteren) het echte album kopen de meeste denk ik toch wel.

Bijdrager
    Zipdude

als ik het geld had zou ik het legaal kopen, alleen als je dat ff niet hebt en je hoeft maar te dubbelkilkken dan is de verleiding erg groot. Ik ben er tegen maar ik wil wel graag muziek luisteren…

Bijdrager
    wacon

Dit zijn aardige en goed BETAALBARE DJ progamma’s.

http://www.dj1800.com
    http://www.discosw.net

Disco vind ik zelf wel ok maar gebruikt aardig wat geheugen. Maar ik ben ook geen DJ, gewoon voor fun wat met muziek klooien af en toe. Met een Numark CM200 usb mixer als externe audio kaart.

Gr Ronald

Bijdrager
    acb

Je kan wel mooi lullen Luxx maar aan de ene kant zitten Mac gebruikers te zeuren dat er zo weinig software is en betalen deze lui netjes ervoor zodat er meer software ontwikkeld kan worden en aan de ene kant zijn er mensen die gewoon de software jatten en dus geen reet bijdragen aan de ontwikkeling van software….

Komt op het zelfde neer dat ik veel belasting moet betalen over mijn zuurverdiende centjes, en iemand die te beroerd is om te werken hier lekker van kan leven….

Fuck dat!

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.