13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Ledda

DIY ipod tripod !

vond het altijd al zo jammer dat mijn ipod maar gewoon plat op m’n bureau moest liggen, en zo’n dockje was me toch net iets te duur:D

voor de cheapasses onder ons heb ik deze tip:D :

Men neme gewoon wat potloden en elastiekjes, beetje die dingen aan elkaar haken, en voila:D

Bijdrager
    boriskiss

Al gevallen?

Bijdrager
    Ledda

hij zit verbazend stevig !!! (ook 2 potloden ter ondersteuning:p )

Bijdrager
    Hailstorm

Het is zelfs nog mooier om je iPod ónder je bureau te leggen!

Bijdrager
    Ledda
    ”Hailstorm”

Het is zelfs nog mooier om je iPod ónder je bureau te leggen!

dat slaat echt op niets

Bijdrager
    Afroman

Als je de puntjes goed slijpt en de witte elastiekjes gebruikt,(gewoon een kleur elastiek wat past bij de potloden) vind ik het wel vet! Het zijn de details.:)

Bijdrager
    acb

Tof gedaan man! Zeker ook omdat hij overeen komt met het “Application” icoontje van OSX.

Ik hadalleen wel voor het mooie even de elastiekjes vervangen voor wat seconden lijm….

Ik zie trouwens een foto met twee Kevers en een Ponton, bezit jij zelf een klassieke VW?

Bijdrager
    Hailstorm
    ”Ledda”

dat slaat echt op niets

Waarop niet?

Bijdrager
    Ledda

@ afroman, ja, twas maar een eerste concept, om te kijken of het zou lukken, ik zou nu idd meer de details kunnen afwerken, witte elastiekjes lijken me nog geen slecht idee !!

@acb, lol ja, het komt overeen met dat application logotje, had ik nog niet gezien, leuk detail:D

ja, die vw’s die je ziet, dat was op een VW meeting, ik bezit die bruinere wagen, een trabant 600 (1964)

Bijdrager
    BloomPod

Die zelfbouw dockjes zijn inderdaad erg mooi soms, je moet het natuurlijk goed uitvoeren.

De mijne:

Bijdrager
    KarelWillem
    Bijdrager
    trabant

Hoe staat het intussen met je chocobruine P60?
    Als je toch de knutseldrift niet kunt beheersen… :P

Moderator
    Poezenbeest

Het topic van KW lijkt me een prima plek om verder te gaan… en vooral ook de creatie van TS even in te posten…

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.