25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:

Bijdrager
    AppelNL

DIY iPhone 7 Muziek en Laden tegelijk :)

Sinds kort ben ik de eigenaar van een iPhone 7 Plus Jet Black… Aan het eind van de dag, als ik terug reis met de trein luister ik graag muziek… Soms draadloos, soms met EarPods…

Helaas heeft de iPhone 7 geen 3.5mm jack aansluiting en zijn er ook geen passende accessoires (op dit moment).

Ik besloot een oude iPhone 5 dock uit elkaar te halen… Alle plastic verwijderd en de lighting aansluiting losgeschroefd… De hightningaansluiting 90 graden draaien et voilà!!! Nog wat tape eromheen en klaar is kees… Niet de mooiste oplossing, maar prima voor tijdelijk!

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren geleden door  Pete.Z.

Bijdrager
    AppelNL

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door  AppelNL.

Bijdrager
    AppelNL

Bijdrager
    Henk Jan de Bruijn

Gaaf dat is handig! Verkoop je ze ook?:D

Bijdrager
    bluepower

Vlgns mij heeft Belkin zo iets dergelijks

ff de bij de iphone 7 meegeleverde Lightning-naar-mini‑jack-adapter gebruiken.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door  bluepower.

Bijdrager
    Shmoo

Zo zo…

Morgen een paar laarzen voor de vriendin knutselen?:wink:

Bijdrager
    Unlock32

Nu maar hopen dat je geen kortsluiting krijgt…

Bijdrager
    Nickalicious

Hi. Ik wil niet heel flauw zijn hoor, maar je koopt een telefoon voor 1000 euro die daarmee dus gemiddeld twee keer zo duur is als praktisch iedere concurrent. Je kiest voor geen jack-uitgang en in plaats van bewust die keuze te maken en draadloze oordopjes te kopen en / of een adapter te gebruiken ga je dit frankenstein-achtige apparaat maken. Als ik je zo in de trein zou zien zitten is dit mijn emoji: ?

(En dan luister je ook nog naar dezelfde oordopjes die Apple nota bene meelevert)
    (En ook nog een non-issue die je oplost met 40 uur continuous playback)

Noem me geen hater, jullie denken allemaal hetzelfde :-).

Okdoei.

Bijdrager
    Whintants

Inderdaad, wat een gedrocht. Misschien had je beter een 6S plus kunnen kopen!

Moderator
    Raymon Mens

Wauw, totdat het verloopje van Belkin leverbaar is, is dit wel een hele creatieve oplossing:)

Bijdrager
    AppelNL

Hi Nickalicious…

Ik kies voor de iPhone, niet voor de Jack aansluiting die er niet op zit…

En of het Frankenstein is dat is aan jou, maar als jij een iPhone 7 hebt, je ziet mij in de trein en ik kan wel opladen en jou telefoon is leeg… Huil je nog veel harder.

Het is een prima tijdelijke oplossing (zoals Raymon ook zegt), het ziet er niet mooi uit…. Klopt helemaal, maar superpraktisch is het voor nu wel. Als het belkin verloopje komt, koop ik die natuurlijk!

Bijdrager
    Shmoo

Het knutselen oke, maar de reactie daarna is best wel zielig eigenlijk.

Als je moeder dit leest mag je denk ik nooit meer zelfstandig een aankoop doen want hieruit blijkt dat je niet met geld om kunt gaan. Je hebt gewoon de verkeerde telefoon gekocht als die aansluiting zo belangrijk voor je is – en gaat dan wijzen naar andere mensen die in jouw ogen niet goed bij hun hoofd zijn. Sure.(y)

Bijdrager
    SvS

hey! het is een tijdelijke oplossing!
    Hele ander verhaal idd als het ‘voor altijd’ zou zijn.

Creatief bedacht, @dvbeeten!(y)
    Maar in de trein volstaat het verloopstukje Lightning naar 3.5mm van Apple toch wel?

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, alleen dan kun je niet laden.
    En ik begrijp uit het verhaal dat de mogelijkheid tot laden wel essentieel is.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Zo’n mooie Jet Black iPhone kopen, en dan zo’n knots van een siliconen hoesje eromheen doen. Dat heb ik nooit helemaal begrepen. Dat ding krast toch wel, soms nog wel erger met een hoesje. Je had net zo goed eentje met een minder ‘speciale’ afwerking kunnen kopen zo.

Bijdrager
    Betatester

@shmoo welke reactie bedoel je?

Bijdrager
    AppelNL

@betatester

Deze reactie:

Hi Nickalicious…
    Ik kies voor de iPhone, niet voor de Jack aansluiting die er niet op zit…
    En of het Frankenstein is dat is aan jou, maar als jij een iPhone 7 hebt, je ziet mij in de trein en ik kan wel opladen en jou telefoon is leeg… Huil je nog veel harder.
    Het is een prima tijdelijke oplossing (zoals Raymon ook zegt), het ziet er niet mooi uit…. Klopt helemaal, maar superpraktisch is het voor nu wel. Als het belkin verloopje komt, koop ik die natuurlijk!

En;

Het knutselen oke, maar de reactie daarna is best wel zielig eigenlijk.
    Als je moeder dit leest mag je denk ik nooit meer zelfstandig een aankoop doen want hieruit blijkt dat je niet met geld om kunt gaan. Je hebt gewoon de verkeerde telefoon gekocht als die aansluiting zo belangrijk voor je is – en gaat dan wijzen naar andere mensen die in jouw ogen niet goed bij hun hoofd zijn. Sure.(y)

Ik werk al sinds mijn 15e, of ik met geld om kan gaan is je eigen conclusie. En @shmoo, de reactie van Nickalicious is zeker niet kinderachtig?

Ik gebruik de iPhone het meest intensief van mijn Apple apparaten en opladen en muziek luisteren is dan fijn aan het eind van de dag. En zoals eerder aangegeven: “Tijdelijke oplossing”

Puur voor de leuk en inspiratie voor anderen om te delen op dit forum…:-D

Bijdrager
    Betatester

Ik vind dat iedereen aan het zeiken is, als dvbeeten het fijn vind moet hij het gebruiken. Ik denk dat hij trots er op was en daarom het deelde, niet om af gezeken te worden.

Bijdrager
    Nickalicious

Kinderachtig? Welnee, ik vind je oplossing gewoon lelijk, raar en eerlijk gezegd een beetje lachwekkend. Mag ik toch vinden? Jij plaatst immers op een forum een plaatje met kijk mijn leuke uitvinding. Niet iedereen vindt het even leuk dus.

En als mijn iPhone leeg is ga ik niet huilen hoor :).

Bijdrager
    Niels

Of je koopt de iPhone battery case, dan heb je extra batterijduur wanneer je het nodig hebt (je kunt de case namelijk ook als een soort powerbank zien) en je kunt er bovendien via lightning alle headsets op aansluiten;)

Bijdrager
    mekkeronly

Totaal niet verdacht ook, duct tape onder je telefoon. Ik vind het sowieso knap dat je aan het einde van de dag de batterij van je iPhone 7 Plus er al doorheen gejaagd hebt. Misschien is minder op je telefoon kijken een betere oplossing.

Bijdrager
    KarelWillem

http://www.goo.gl/1aSwj6

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door  KarelWillem.

Bijdrager
    Serena

Kijk KarelWillem, daar kunnen we iets mee…

Bijdrager
    Unlock32

Even heel erg offtopic maar kan iemand mij uitleggen waarom ik bij (bijna) iedereen kan zien hoeveel berichtjes ze gepost hebben maar bij Betatester en Nummer 38 niet?

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.