8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    bonoman

Dixons premium reseller (?)

Vrijdag online geheugen besteld voor de Mac Mini 2011 I5 processor (Niet de server uitvoering). Vandaag afgehaald bij Dixons. Ik vroeg aan de verkopers of dit de juiste modules waren voor de door mijn omschreven Mac Mini. Beiden wisten het niet en vertelden mij dat ik de modules maar moest vergelijken met de originele bankjes. Mijn vraag is wat is nu toch de minimum kennis de adviseurs moeten hebben om premium reseller te worden?

Moderator
    Koen van Tongeren

Dixons is geen premium maar een authorised reseller. Wellicht is dat de reden voor de beperkte kennis.

Bijdrager
    bonoman

Haha foutje van mij maar het blijft vreemd:-)

Bijdrager
    Kdingo

Dixons is gewoon zon winkel van; Wij leveren allerlei soorten producten voor een lekker prijsje! Daar hoeven ze echt geen getraind apple-personeel voor te hebben, gewoon een beetje verstand van verkopen en techniek.

Niet dat ik iets tegen dixons heb, prima winkel verder. Ik koop er altijd gewoon geheugen, fotocamera dingetjes en kabeltjes enzo.:nerd:

Bijdrager
    Domtoren

gewoon een beetje verstand van verkopen en techniek

Meer van verkopen dan van techniek, in mijn ervaring.

Bijdrager
    Brainy

Had je niet beter voor het bestellen even kunnen informeren naar het juiste geheugen?

Bijdrager
    iKweethetbeter

Bij een premium reseller verwacht je veel kennis over de Mac, maar vaak is die niet aanwezig als je iets specifieks als geheugen zoekt. Bij een gewone reseller verwacht je minimale kennis over de Mac, maar soms word je verrast door de kennis van sommige medewerkers.

Waar je ook naar toe gaat, bereid jezelf goed voor, zoek thuis (via internet) uit welke modules je nodig hebt en koop dat vervolgens bij de winkel naar keuze!

Bijdrager
    macboy

Mac geheugen betaal je vaker meer, dan een goed merk geheugen.

Vaak gaan ze voor de goedkoop versie, maar kan goed erin!

succes

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.