20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Hanhart

DivX pro, serials gratis te verkrijgen via de divX website

Hallo:)

Blijkbaar is het feest bij DivX, want er is besloten om voor eventjes gratis serials weg te geven via de DivX website. Downloaden die handel.:D

Bijdrager
    DarkRaverNL

Ik wacht nog steeds op die email van hun…

Bijdrager
    Hanhart

Vreemd, ik kreeg hem onmiddellijk…

Bijdrager
    DarkRaverNL

Ik niet:(

Bijdrager
    DennisX

Ik kreeg hem ook meteen.

THNX Hanhart

Bijdrager
    Xenophon

Je moet opletten dat hij niet in de ‘spam’ filter blijft hangen. Ik kreeg hem ookal 3x direct binnen, maar wel bij de spam.

Bijdrager
    DarkRaverNL

In me mail niet…

Bijdrager
    Lifelogger

Grote vraag is alleen hoe je je oude serial weg kan krijgen. Dat wil maar niet.:-(

Bijdrager
    dame.blanche

Wat doet de DIVX pro juist? (in tegestelling tot VLC…)?

Bijdrager
    Koalabeer

DivX Pro Codec

The DivX Pro Codec is the top of the food chain, codec-wise. It includes the most advanced version of the DivX video encoder so you can create the highest-quality DivX files in combination with DivX Converter, QuickTime Pro or any other QuickTime export enabled video application (e.g., iMovie, Final Cut Pro). DivX Pro gives you:
    The highest quality, performance and compression DivX technology has to offer
    Full control over quality, encoding bit rate, number of passes, key frame interval, quantization, MP3 bitrate and more

Bijdrager
    Double_UK

Ja. Maar het is toch meer een demo:

By installing you get:

• Unlimited playback of DivX movies – including Video on Demand – with the DivX Player. The DivX Player also plays most QuickTime movies and is now Universal Binary!

• Free 15-day trial of DivX Converter, which enables you to easily convert virtually any QuickTime Movie to DivX.

• Free 6-month trial of DivX Pro Codec which allows you to export DivX movies from popular applications like iMovie, QuickTime Player Pro and Final Cut, both Pro and Express.

• The DivX Web Player, which enables you to view DivX videos in your web browser and the Stage6 Content Uploader, which allows you to upload videos to Stage6, our online video community (www.stage6.com).

Bijdrager
    Koalabeer

Ik dacht ook dat het een demo was, maar nadat je de serial invult staat er toch echt dat je umlimited gebruik kunt maken van de converter en codec.

Via de website kun je ook nog eens zes mooie videoclips downloaden van The Shins…

Bijdrager
    Double_UK
    ”Niels1976″

Ik dacht ook dat het een demo was, maar nadat je de serial invult staat er toch echt dat je umlimited gebruik kunt maken van de converter en codec.

Klopt.

Maar zeker weten doen we pas over 6 maanden… :wink:

Moderator
    unSOUND

Bedankt voor de tip, heb inmiddels ook mijn serial binnen. :D

Er zit wel een klein extra programma in ( noemt zichzelf “pingie” ) wat gelijk het internet op wilt… die heb ik met Little Snitch dus gelijk voor altijd geblockt…

Bijdrager
    DarkRaverNL

Heb mijn serial nog steeds niet binnen:(

Bijdrager
    Misja

probeer deze eens: 358DSZ7D96C5X66BI48E

Bijdrager
    SeaTrue
    ”Misja”

iedereen krijgt precies dezelfde? (deze heb ik ook gekregen)

Bijdrager
    Misja
    ”samheijens”
    ”Misja”

iedereen krijgt precies dezelfde? (deze heb ik ook gekregen)

Yep. Zo houden ze het controleerbaar, hè, voor als het straks is afgelopen…

Bijdrager
    RiFF

Ja… over zes maanden werkt ie niet meer, en dan ben je er zo aan gewend dat je hem koopt (divx marketing logica ofzo)

Moderator
    unSOUND
    ”RiFF”

Ja… over zes maanden werkt ie niet meer, en dan ben je er zo aan gewend dat je hem koopt (divx marketing logica ofzo)

Er staat nadrukkelijk bij dat er geen limitaties op zitten…

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.