5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    riesvan66bis

dit accessoire wordt mogelijk niet ondersteund

Beste allen,

Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is in docking tussen ipod classic/ iphone 3 en de modellen erna?
    Ik heb een interface in de auto, zodat ik met de oude autoradio muziek kan luisteren vanaf de ipod. Ook de iphone 3 werkte goed. Maar alles moderner werkt niet meer, opladen werkt niet: accesoire niet ondersteund.
    Wie weet een oplossing???
    Ook een bluetooth receiver op de interface aansluiten werkt niet omdat deze geen voeding krijgt..

Groet, Ries

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Het antwoord op de vraag is gelijk aan de omschrijving van de topic…

Bijdrager
    KarelWillem

Het verschil zit voornamelijk in de nieuwere firmwares.

Hardware-matig zou het best kunnen, maar Apple kapt bij elke nieuwe firmware wel weer een paar kabel-aansluitingen om.

Zeker zaken als een interface tussen radio en iDevices zijn gevoelig voor die firmware-updates.

Bijdrager
    bjorngra

Ik heb al een jaar of 6 zoniet langer een Philips wekkerradio met iPod dock. Hij heeft nog de oude brede aansluiting. Hierop heb ik een Apple Lightning adapter geplaatst. Dit heeft altijd gewerkt totdat ik vorige week mijn iPhone 7 Plus en iPad Mini geüpdate 11.4.1 heb. Nu worden beide apparaten niet meer geladen. Heeft Apple weer iets veranderd? Het zijn officiële/originele producten.

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 1 week geleden door  bjorngra.

Bijdrager
    Shmoo

😹 weer iets veranderd …. ?

Toen dit actueel was, werd KarelWillem wel eens aangezien voor Brad Pitt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.