11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Geert

Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone

Hallo,
    ik heb nog een oude dock van een ipod 4e gen waar mijn iPhone goed inpast, alleen zitten er dus geen gaatjes aan de onderkant. Als ik mijn iPhone erin stop dan geeft hij ‘Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone, Wilt u de vliegtuigmodus inschakelen om audiosoting te verminderen?’ Maar maakt dit uit, kan mijn iPhone er aan kapot gaan als ik dat niet doe, lijkt mij niet namelijk.

Bijdrager
    KarelWillem

Dat kan helemaal geen kwaad.

Als je iPhone het doet in dat dock, lekker blijven gebruiken.

Bijdrager
    Lustigson

Ik heb dat met de aansluiting ik mijn auto. Die herkent wel de iPod maar schakelt telefoon en internet uit.

Bijdrager
    Rolf

betekent alleen dat je je iPhone vanaf dat moment alleen als iPod gebruikt. Als je gebeld wordt, dan schakelt niet automatisch de muziek uit enz enz. Blijft spelen, en je blijft onbereikbaar. Prima toch ?:wink:

Bijdrager
    falleri
    ”Rolf”

betekent alleen dat je je iPhone vanaf dat moment alleen als iPod gebruikt. Als je gebeld wordt, dan schakelt niet automatisch de muziek uit enz enz. Blijft spelen, en je blijft onbereikbaar. Prima toch ?:wink:

Dat is niet waar. Ik gebruik de universal dock en krijg ook deze melding. Als je op nee drukt, werkt de telefoon net zoals normaal. Als je de muziek aanhebt en je wordt gebeld, dan schakelt de muziek ook uit.

Bijdrager
    Lustigson

Als ik mijn iPhone aansluit krijg ik inderdaad een melding dat alle verbindingen worden afgesloten. Dan is het dus alleen een iPod.

Bijdrager
    falleri

Ik doelde overigens op de melding die de topicstarter noemde, niet op die van lustigson.

Bijdrager
    Potus.nl

Ik begin deze melding een beetje kotsbeu te raken….
    Bij mij is het steeds: ‘not meant to work’, dan laat ik ‘m niet in airplane modus gaan en werkt het op zich goed.

MAAR: ‘charging is not supported’… WTF??

M’n vorige iPhone ging het nog prima mee, nu ineens niet. Terwijl de 3G veel meer energie-eisende features heeft….

Voorheen: oud firewire sik-amp kabeltje op het werk: laden
    Alpine-autoradio kabel onderweg: laden
    iHome wekkerradio waar ie ’s nachts op stond: laden

Nu, allemaal ‘charging not supported’. K**zooi…

Sorry, moest het ff kwijt. Ik ben een liefhebber van Apple-producten, maar dit is een rotstreek. Als die vorige iPhone het wel deed zonder problemen, zie ik nu geen noodzaak de 3G aan te passen om het onmogelijk te maken…

Bijdrager
    MacSullivan

Ik heb het probleem heel soms, maar dan komt het doordat ik hem er scheef of niet snel genoeg op klik. Hebben jullie het ook met alleen het kabeltje en gebruiken jullie wel het goede inzet stukje (moet je apart kopen)?

Bijdrager
    Potus.nl

2 van de genoemde zaken zijn aparte kabeltjes…
    en geluid afspelen werkt wel gewoon…

Moderator
    Poezenbeest

Onder de blauwe balk in het OMT-forum, vind je een zoekfunctie…. Als je die had gebruikt, was je op deze topic terechtgekomen.

In die topic gaan we verder…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.