4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    TurkishDelight

Display kabeltje iBook G3 12 inch niet in NL verkrijgbaar?

Ik heb een display probleem met mijn iBook G3.. het display kabeltje is beschadigd/versleten..
    Ik heb mijn iBook uit elkaar gehaald en ik dacht ik ga even dat kabeltje aanschaffen bij de machouse. Het blijkt dat ze deze niet verkopen en ook niet kunnen bestellen. Na wat rondneuzen ben ik via een Apple support forum op het internet beland bij Small Dog Electronics waar dit kabeltje (reed switch with cable) verkrijgbaar is voor maar $20 dollar.

http://www.smalldog.com/product/43417

Nou wil ik dat kabeltje bestellen maar ik heb 2 vragen..

1) Ik heb geen creditcard. Kan ik ook betalen wanneer ze het afleveren?.. Ik heb ooit uit Duitsland een digitale fotocamera besteld en die werd geleverd met zo een bruine busje van UPS en ik kon alles afrekenen bij de chauffeur van dit busje.

2) Hoeveel gaat het me kosten aan transportkosten?.. Die gasten zitten namelijk in de USA

Bijdrager
    manhattan

Do you accept international orders?

Yes, we accept international orders, however there are some exceptions and extra considerations for our international customers. We do not sell Apple Products internationally as we are restricted from doing so by our contract with Apple. Some other vendors may also restrict international sales. Promotions, rebates and specials in most cases are not applicable to international orders. Please do your research before placing an order to determine the rebate or promotion status from the manufacturer. Warranties may also not be valid outside of the USA. Please check with the manufacturer to determine warranty status prior to placing your order. All international orders require positive ID for credit card verification, your order may be delayed while we obtain such verification.

Ze accepteren alleen CC voor zover ik kan opmaken van de site.

Bijdrager
    Jordgubb

Ik heb ook ‘behoefte’ aan zo’n kabeltje. Mijn iBook(je) G3 heeft het probleem dat het scherm bij bepaalde standen uit gaat. Ik kan er twee bestellen. De transport kosten kunnen we dan delen.
    Laat maar weten.

Bijdrager
    TurkishDelight
    ”Jordgubb”

Ik heb ook ‘behoefte’ aan zo’n kabeltje. Mijn iBook(je) G3 heeft het probleem dat het scherm bij bepaalde standen uit gaat. Ik kan er twee bestellen. De transport kosten kunnen we dan delen.
    Laat maar weten.

dat is een goed idee, maar hoe hoog zijn de transportkosten? en weet je ook hoeveel dagen het duurt voordat het aankomt?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.