11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    wallywally

Disney cameraatje mount niet…

Een klein benullig probleempje… mijn dochter heeft een Hannah Montana Disney cameraatje gekregen. Klein ding waar 40 foto’s op kunnen, helemaal blij. Had wel gezien dat de cd voor PC is maar had toch wel de hoop dat ie op mijn Mac (met USB) het gewoon zou doen. Niet dus… dochtertje verdrietig, gelukkig een verpakking die je met een heggeschaar moet open maken dus terugbrengen lukt al niet meer :x
    Iemand misschien een idee hoe ik dit “sleutelhangercameraatje” op mijn Mac kan zien op wat voor manier dan ook?
    Bedankt alvast! (ook namens mijn verdrietige Hannah Montana dochtertje)

Bijdrager
    Toinef

je kan het via bootcamp alsnog op windows openen
    of via vmware

Bijdrager
    Donnie Darko

Probeer eens “Macintosh HD” > Programma’s > Fotolader.app

Bijdrager
    Martijn Snels

iPhoto zou de klus moeten klaren als ik deze comments zie: http://www.amazon.com/review/R1IKE0UTOF1723/ref=cm_cr_rdp_perm

Bijdrager
    julesp
    Bijdrager
    Yaris

Use a card reader. Unlike the camera, the reader will cause your camera card to mount on the Desktop as an external drive. In iPhoto, ignore the import screen. Instead, go to File > Import to Library. In that dialog box, you can navigate to the mounted camera card, preview the files, select what you want, and import directly into your iPhoto library.

Bijdrager
    Calpa
    ”wallywally”

gelukkig een verpakking die je met een heggeschaar moet open maken dus terugbrengen lukt al niet meer :x

Dat is niet helemaal waar.. als een verpakking zodanig in elkaar zit dat je het niet eens normaal open kunt krijgen zonder de gehele verpakking te verprutsen dan geldt het ‘beschadigde verpakking, dan geen retour’ niet altijd.

Bijdrager
    trabant

Blisterverpakkingen laat ik altijd door de verkoper openen.
    Ik waag mijn vingers, schaar en goede zin daar niet aan.

Misschien ook een goed leermoment om dochterlief, zo jong als ze is, te laten beseffen dat Disney en de wereld ook boze kanten hebben?

Bijdrager
    japser909

disney was toch deels Apple ?

Bijdrager
    Yaris

Bijdrager
    KarelWillem
    ”japser909″

disney was toch deels Apple ?

Que? Ze hebben eigenlijk helemaal niets, maar dan ook echt niets, met elkaar te maken helaas.

Steve Jobs is aandeelhouder door zijn aandeel in Pixar.
    Dat is alles.

Ik ben ook aandeelhouder, alleen heeft Jobs er wat meer. :wink:

En zo’n Disney-Cameraatje heeft geen geheugenkaartje. Dus dat advies gaat niet op Yaris.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.