22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:

Bijdrager
    VinB

Disney+ app kan je downloaden en werkt!

Misschien zijn er al mensen geïnteresseerd, maar je dan de Disney+ app kan je downloaden en vervolgens 2 maanden gratis kijken.

Bijdrager
    KarelWillem

https://www.iculture.nl/nieuws/disney-plus-app-downloaden-nederland/

Saillant detail hierbij is dat het exclusief voor Nederland is.

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 3 dagen geleden door  KarelWillem.

Bijdrager
    VinB

Genoeg content om al naar te kijken. En alle film in de catalogus streamen al, niet alles getest maar de paar grote titels die ik aan heb gezet wel.

Screenshot

Bijdrager
    KarelWillem

En uiteraard ook op Android. .;)

Bijdrager
    tjapie

https://www.iculture.nl/nieuws/disney-plus-app-downloaden-nederland/

Saillant detail hierbij is dat het exclusief voor Nederland is.

Niet helemaal: https://help.disneyplus.com/hc/nl/articles/360033236591-Wanneer-en-waar-wordt-Disney-beschikbaar-gemaakt-

Wanneer en waar wordt Disney+ beschikbaar gemaakt?

Disney+ wordt op 12 november gelanceerd in de Verenigde Staten, Canada en Nederland. Op 19 november volgen Australië en Nieuw-Zeeland. Disney+ zal naar verwachting in de komende twee jaar beschikbaar zijn op alle grote markten.

edit: Ook daar is het nu al mogelijk om te registeren.

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 3 dagen geleden door  tjapie.

Bijdrager
    KarelWillem

Waar zie je dat het in andere landen ook al bruikbaar is (het gaat hier over de eerste trial uiteraard, niet over de dienst in zijn algemeen)?

Disney+ Free Trial Begins In The Netherlands

Bijdrager
    tjapie

Iemand in de VS vertelde me dat hij zich kon aanmelden, daar baseerde ik het op. Dan vermoed ik dat hij een VPN gebruikte en alsnog in Nederland registreerde.

Bijdrager
    KarelWillem

Het is echt exclusief voor Nederland.

Maar aangezien het Internet over dit bericht zowat ontploft, zullen er vast al een boel mensen bezig zijn met pogingen om ook van het Nederlandse aanbod gebruik te kunnen maken.

Bijdrager
    SvS

ja, super!! Maar waarom koos Disney Nederland, een klein, onbelangrijk land, als 3e land?

Bijdrager
    Steve Brooklyn

Disney+ werkt als een trein!
    AppleTV+ gaan ‘m niet worden zag ik gister al.
    Te weinig content en uitgerangeerde TV sterren Oprah, Jennifer Aniston, Reese Witherspoon, Jeff Goldblum en Steven Spielberg.
    Al jaren geen grote hits meer gemaakt en niet meer zo populair (alleen bij het oudere publiek) en nu toch weer op ‘TV’.
    Ben gek op Apple, maar ik weet niet of dit hun tak van sport is.

Bijdrager
    KarelWillem

SvS op 12 september 2019 om 11:09
    … Maar waarom koos Disney Nederland, een klein, onbelangrijk land, als 3e land?

Als 1e land. .:)

Bijdrager
    Martin67

Werkt helaas niet op de Apple TV3. Ik wacht nog even met aanschaf van een Apple TV4K. Je krijgt dan een gratis jaar abo op AppleTV+, oftewel €60 korting op de Apple TV4K;-)

Bijdrager
    SvS

<p class=”cite”>KarelWillem op 12 september 2019 om 11:21</p>

SvS op 12 september 2019 om 11:09
    … Maar waarom koos Disney Nederland, een klein, onbelangrijk land, als 3e land?

Als 1e land. .:)

Oke, 1e land dan, ik doelde op ‘de derde van de drie genoemde landen’. Maar dan is er nog geen antwoord op mijn vraag. Ik denk dat niemand op dit forum het weet. Maar wel fijn dat we alvast mogen proberen! 2 maanden lang gratis.

Bijdrager
    tjapie

Er wordt aangegeven – niet door Disney zelf, dus het blijft speculeren – dat Disney gekozen heeft voor Nederland omdat wij onze digitale infrastructuur meer dan prima op orde hebben en toch klein genoeg zijn voor Disney om niet volledig op hun bek te gaan als zich bij live gang technische gebreken zouden voordoen. Klinkt mij plausibel in de oren.

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 3 dagen geleden door  tjapie.

Bijdrager
    Shmoo

Leuk, tekenfilms voor KarelWillem. 👧

Bijdrager
    KarelWillem

Yep. Helemaal leuk dit.

Maar er is niet zo heel veel wat ik nog niet heb gezien.

En dat is wel een beetje het moeilijke met deze dienst. Is het nieuw aangekondigde materiaal voldoende om het interessant te houden?

Bijdrager
    Theo

Ik heb mij gisteren aangemeld om te kijken of het wat is voor ons. Best een goed aanbod van materiaal, jammer genoeg komen bij mij op mijn macbook de ondertitels midden in het scherm te staan.

Iemand anders die dit ook ervaart?

Bijdrager
    KarelWillem

Op mij Mac Pro gebeurt dat in ieder geval niet.

Moderator
    Night

Kan je dan ook streamen naar Chromecast?

En hoe moet je een abonnement starten in de iOS app zonder dat het geld kost?

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, dat kan. Mits je Google Chrome gebruikt.

En gewoon hier aanmelden?

https://www.disneyplus.com/nl/

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 1 dag geleden door  KarelWillem.

Moderator
    Night

En rechtstreeks vanuit de iOS app werkt het ook 🙂

Bijdrager
    Theo

@Karel Willem, Dank je wel voor je reactie. Mijn probleem is opgelost, ik was vergeten om de scaling die ik af en toe gebruik terug te zetten.

Groetjes allen en fijn weekend.

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.