11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    ihans

Diskwarrior blijft hangen

Ben een USB LaCie schijf 500GB met diskwarrior aan het herstellen maar deze blijft hangen op de laatste stap;
    Replacing directory…
    Step 10: Writing optimized replacement directory…

Bijdrager
    pieter78

Nu, dan weten we dat! Merci voor de info….

Of wilde je ook nog iets vragen? :evil:

Bijdrager
    ihans

Bedankt voor je snelle reaktie

Bijdrager
    pieter78
    ”ihans”

Bedankt voor je snelle reaktie

Wel, sorry voor mijn flauwe opmerking, maar ik kon het niet laten.. antwoord is ook touché!

Ik heb geen ervaring met DiskWarrior, dus vrees dat ik niet zo heel nuttig voor je ben in deze… Kan alleen algemene dingen bedenken, wat je vast al nagekeken hebt:

1. Heb je het al eens opnieuw geprobeerd?
    2. (weet niet of dat geldt voor herstellen) Juiste FAT-indeling?
    3. Er is een update beschikbaar op de website:
    http://www.alsoft.com/DiskWarrior/support.html#Tiger Heb je die?

Misschien biedt hun website nog verder uitkomt…. Succes iig!

Bijdrager
    martijnf

Heb je lang genoeg gewacht? DiskWarrior vraagt veel tijd, zeker bij een schijf van 500GB.

Bijdrager
    ihans

1 uur moet toch genoeg zijn.
    Zie het lampje van de schijf wel knipperen.
    Ik ga vanmiddag maar een woonboulevaartje pakken, kijken of het daarna gelukt is.

Bijdrager
    ihans

Het is eindelijk gelukt naar zo’n 20x diskwarrior opnieuw op te starten gaat de app nu ineens wel in enkele seconden er door heen

Bijdrager
    JeePee

Dat is wel vreemd…:? Was je directory erg beschadigd? En gebruikte je versie 3.0.3? Wat voor Mac gebruik je? (sinds DiskWarrior 3.0.3 niet in staat was om een iMac G5 1.9 iSight te repareren, is TechTool Pro 4.1.1 mijn eerste keus.):|

De aanhouder wint…:P

Bijdrager
    Roeland

@iHans: misschien loop je tegen (een variatie op) dit probleem aan?Hiervoor staat een oplossing in het commentaar van Paul Manuel op dezelfde pagina:

MacFixIt Forums poster Tom-X has discovered another workaround, as follows:
    – Quit DiskWarrior 3.0.3
    – Control click on DiskWarrior 3.0.3 and from the contextual menu select “Show Package Contents”
    – Locate the “Complete.aiff” sound file – the path is: – DiskWarrior 3.0.3.app -> Contents -> Resources ->
    – Rename the “Complete.aiff” sound file “Alert Complete.aiff” – then close ALL windows
    This worked for me.

Bijdrager
    ihans

3.0.3 op een Dual2Ghz

Bijdrager
    ihans

Ben er uiteindelijk achtergekomen dat de USB port aan de voorkant van de machine niet goed functioneert, met de achterkant is niets aan de hand en loopt alles goed.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.