11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    Gijs

DiskWarrior 3 komt snel

Ik heb zo’n vermoeden dat JeePee ver van het internet verwijderd is of ziek is. Anders had hij dit al lang gemeld. Bij Alsoft kunnen bezitters van DiskWarrior 2 nu de nieuwe versie DiskWarrior 3 bestellen voor $40. Zoals bekend is de nieuwe versie van dit reparatieprogramma helemaal herschreven voor OS X. DiskWarrior 3 wordt waarschijnlijk begin april op de markt gebracht.

Bijdrager
    Dennis002

Eh, je kan je al meerdere weken intekenen, dat is het probleem niet en geen nieuws dacht ik…
    Het verschijnen van het programma, dat zou wel nieuws zijn

Bijdrager
    JeePee

HHHHHAAAAAAAAAAA…….
    8)

Dat werd tijd!!

Dit is zeker wel nieuws, want hoewel je je in kon schrijven om een email te ontvangen zodra het programma er zou zijn, is er nu pas eindelijk informatie op hun site te vinden EN kunnen mensen daadwerkelijk intekenen voor een UpgradeCD, dat kon eerder niet!

Ja Gijs, hoewel ik niet (meer) ziek ben, ben ik inderdaad minder op het internet te vinden. Mijn werk slokt me (helaas) weer op (niet dat ik graag zonder werk zit, maar opslokken is ook niet alles:wink: ), hierdoor heb ik bijna geen tijd meer om progjes te testen en/of het internet af te speuren naar ‘eindelijk een teken van leven van DiskWarrior 3’… De primeur is voor jou, dus ik zal je binnenkort wel even vermelden…:roll: :wink:

Bijdrager
    Gijs

Bedankt, JeePee. En werk ze! 8)

Bijdrager
    JeePee

Merci!:D

Bijdrager
    tiny

Wat een gezeik zeg:(

Site werkt niet met Safari. Ik had NetScape nodig om er achter te komen dat de enige verzendmogelijkheid ‘US Mail’ was.

Ik heb ze gemaild en wacht af…

Bijdrager
    OMT-fan

was het nou niet zo dat iederren op techtool 4 zat te wachten en dat dat het ultieme pakket was???

Bijdrager
    tiny

TechTool schijnt best leuk te zijn maar ik zweer nog steeds bij DW. Het is zelfs zo dat andere pakketten dingen doen die DW niet doet maar in de praktijk kan ik na een scan en replace directory gewoon weer verder werken. En dat is waar het om gaat, toch?

Alsoft heeft inmiddels trouwens keurig gereageerd op mijn mailtjes (tot twee keer toe) en ik heb hem in de pre-order besteld…

Bijdrager
    janster

Ik ga hem ook zekers kopen. Ik heb een lm versie gebruikt om te zien wat voor progamma het nu eigenlijk is.Met die versie kon ik alleen scannen op fouten. Hij gaf maar liefst 92.000 fouten aan. Dit verklaart dus de vele vastlopers met mijn Emac. Ook met een schone installatie verdwenen die niet. Ik wacht in spanning af op DW.

Bijdrager
    Gijs
    ”tiny”

Wat een gezeik zeg

Site werkt niet met Safari. Ik had NetScape nodig om er achter te komen dat de enige verzendmogelijkheid ‘US Mail’ was.

Ze hebben dus intussen keurig geantwoord, maar los daarvan vind ik je kritiek onterecht. De site zelf werkt perfect op Safari, alleen het bestelformulier kun je er niet mee versturen. En op de site staat dat nota bene duidelijk vermeld. Er zijn massa’s sites waar je er zelf achter moet komen dat iets niet werkt, dus ik vind dat je beter Alsoft een pluim kunt geven! En dan nog de snelheid waarmee ze je (in het weekend!) antwoorden.

Bijdrager
    tiny

Vandaag zag in idd dat het er keurig bij staat. Gisteren in de haast heb ik blijkbaar niet goed gelezen. Toen ik hierna ook nog eens een pop-up zag met alleen US Mail, heb ik snel gepost en ge-e-maild (hoe schrijf je dat?).

Ik meende dit al enigszins gerectificeerd te hebben maar wellicht niet genoeg. Is alles in orde zo?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.