3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    PhilippeC

Disclaimer

Hallo!

Ik heb een vraagje omtrent het mailprogramma van Apple in OS X Mavericks.

Ik heb m’n automatische handtekening ingesteld maar vraag me af of het ook zou mogelijk zijn om een disclaimer in te stellen die dan helemaal onderaan de mail (gesprek) wordt gezet. Dat is dan minder storend dan als het tussen de mails staat, maar het zou er wel op moeten staan… Helemaal onderaan…

Hebben jullie raad?;)

Of ben ik helemaal de mist in aan het gaan en kan dit helemaal niet…?

Indien het niet gaat met ‘Mail’ van Apple, kan het dan bijvoorbeeld met Microsoft Outlook for Mac 2011? Dat heb ik ook staan…

Alvast bedankt!!

Moderator
    Night

Natuurlijk kan dit ook met Mail. Dat zijn de zgn. Handtekeningen/Signatures (te vinden in de Voorkeuren/Preferences). Als je ook de optie aanklikt dat die boven de quote’s moet komen staan, zal je disclaimer keurig onderaan elke door jou gestuurde mail komen staan. Wil je hem echt helemáál onderaan hebben staan, dan moet die optie niet aanvinken.

Je zal in jouw geval de disclaimer en je ondertekening dus moeten combineren in één handtekening. Mail kan niet twee handtekeningen in één mail verwerken (dus 1 onderaan jouw bericht en één helemaal onderaan). Ik betwijfel ook of Outlook/Entourage dit kan, aangezien elke tekst in de mailwisseling wordt meegestuurd en zal bij een berichtenwisseling dus telkens meegestuurd worden en dus bij elk antwoord opnieuw worden toegevoegd.

Bijdrager
    PhilippeC

Bedankt voor de verhelderende info!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.