6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    bart31

Directory Beschadigd?!

Hey,
    ik kan geen nieuwe nummers meer op mn iPod video 30 gig zetten. Wat er gebeurt is het volgende: ik selecteer een nummer, en sleep hem naar mn iPod (ik gebruik mn iPod als schijf), en vervolgens staat er dat de nummers niet konden worden verplaatst omdat het bestand of de directory beschadigd is.

Ik denk dat het help als ik hem restore, maar dat is eigenlijk voor mij geen optie, omdat de helft van m’n muziek ongeveer niet meer op mn computer staat. Heeft er iemand een andere oplossing?

Alvast bedankt :innocent:

Bijdrager
    Jello

Repareren a.d.v. ‘schijfhulpprogramma’ al geprobeerd?

Bijdrager
    Yaris

Probeer eerst je nummers van je iPod naar je computer te copiëren. Daarvoor gebruik je Senuti. Daarna kun je naar hartelust je iPod restoren.

En maak in het vervolg een back-up van je muziek.

Bijdrager
    bart31

senuti is een programma alleen voor mac toch?
    ik heb namelijk windows. is er ook een soort gelijk programma voor windows? en wat is schijfhulp programma?

Bijdrager
    JDVM

Programma’s: Klik
    Schijfhulp is wat je op Windows in “Deze computer” doet: Defragmenteren/Formatteren enz.. Doe dat nádat je je muziek terug kopieert, met formatteren wis je alles op je iPod

Bijdrager
    bart31

bedankt allemaal, gelijk na mn 2e reactie heb ik zelf nog ns goed gezocht, en uiteindelijk heb ik met het programma iDump mn doel weten te bereiken.

dit topic kan gesloten worden! :D

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.