7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Ja Rune

Director vraagje (mx 2004)

Ik ben net aan de slag gegaan met mx 2004, het feit dat je nu ook een .exe op mac kan maken
    is al meer dan reden genoeg.
    Maar dus een probleempje…

ik heb ne stub gemaakt, waarvan ik dus ne projector heb.
    De stub doet alles perfect maar de volgende movie niet.
    De achtergrond is wel full screen gevuld maar de movie zelf heeft nog
    bovenaan een balk met de drie gekende gekleurde bolletjes.
    En ook onderaan een hoekje waar je kan rescalen.

iemand een oplossing?
    dank

Bijdrager
    Ja Rune

k gevonden, sluiten die handel!
    display template onder properties, voor de mensen die het nog willen weten.

Bijdrager
    Ja Rune

Nog een ander vraagje dan…

Nu je geen Pc meer nodig hebt om de .exe te maken. Zijn de Xtras dan ook cross-platform?

Bijdrager
    DannyR

Nu je geen Pc meer nodig hebt om de .exe te maken. Zijn de Xtras dan ook cross-platform?

Volgens mij kan dat gewoon! Zover ik weet kan director overweg met een aantal bestands soorten, de projector zorgt er voor dat deze allemaal aftespelen zijn. ( of zit ik nou verkeerd te denken ?:roll: )

Bijdrager
    MennoV

Als je een projector maakt opent zich eerst een dialoogvenster dat rechts onderin ook een options knop heeft. Als je daarop klikt kun je instellen of je projector fullscreen moet zijn of niet, en of je de titelbar wel of niet wilt zien. Hopelijk bedoel je dat?

Bijdrager
    MennoV
    ”Ja

Nog een ander vraagje dan…

Voor zover ik weet moet je wel de Xtra’s die je aan de Mac kant gebruikt voor de PC kant downloaden bij Macromedia. Ze zijn niet crossplatform: Windows gebruikt bijvoorbeeld de Xtra FileIo.x32 en Multiusr.x32, terwijl de Mac daar niets mee kan en andersom. Daar gebruik je de corresponderende FileIO PPC Xtra en Multiusr Xtra.

Bijdrager
    DannyR

Ik geloof dat Ja Rune bedoelt dat het venstertje van de ” movie” nog knoppen bevat. Properties is idd de oplossing, daar kan je kiezen of je de navigatie elementen aan of uit wil zetten.

(met lingo/ javascript kan je beter jij eigen knopen maken, kan je zelf tenminste bepalen hoe ze er uit zien en waar ze komen te zitten)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.