11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    BoramoR24

Direct X 10 comming to OSX

Direct X 10 comming to OSX?

Ik weet niet of jullie dit al hebben gelezen maar er schijnt een hacker te zijn die de
    exclusiviteit van Direct x 10 op Vista gekraat heeft.
    Maar niet alleen zodat het op XP zal draait maar ook op
    Linux & OSX er staat ook een demo op zijn site.

checkitout: http://www.fallingleafsystems.com/

Goed nieuws voor gamers dus!

Bijdrager
    sypie
    Bijdrager
    Proof of Youth

Comming?

Bijdrager
    sypie

Beter dan cumming, zoals een paar weken geleden iemand dat zei.

Bijdrager
    BoramoR24

Wat een gejank weer hier met die trieste reacties.

Bijdrager
    Cloudsurfer

Dat zou wel gaaf zijn, inderdaad. Niet meer booten in Windows alleen maar voor Flight Simulator :)

Bijdrager
    n8n

maar dan is de programmering toch nog steeds niet mac compatibel van de spellen die er momenteel zijn. en als het een hack betreft denk ik niet dat microsoft met flightsimulator voor de mac komt, wat ik ook niet zou verwachten van andere developers om hun spellen dan naar de mac te porten.

dit even terzijde, nu er op een mac ook windows kan draaien, zouden developers die al weinig spellen voor de mac uitbrengen nu helemaal niet zoiets hebben van wil je gamen, installeer windows dan maar :?

verder speel ik alleen The Sims 2, maar dat komt er ook nooit meer van door gebrek aan een snelle computer hier :innocent:

Bijdrager
    PietjePuk

Dat gat in de beveiliging zal wel in no- time gedicht worden.

Bijdrager
    Cloudsurfer
    ”i,N8N”

maar dan is de programmering toch nog steeds niet mac compatibel van de spellen die er momenteel zijn. en als het een hack betreft denk ik niet dat microsoft met flightsimulator voor de mac komt, wat ik ook niet zou verwachten van andere developers om hun spellen dan naar de mac te porten.

dit even terzijde, nu er op een mac ook windows kan draaien, zouden developers die al weinig spellen voor de mac uitbrengen nu helemaal niet zoiets hebben van wil je gamen, installeer windows dan maar :?

verder speel ik alleen The Sims 2, maar dat komt er ook nooit meer van door gebrek aan een snelle computer hier :innocent:

Om eerlijk te zijn zou ik games voor de Mac niet missen. Ik bedoel, het is wel lekker makkelijk om niet eerst helemaal in Windows te booten om een game te spelen, maar de keren dat ik een pc game speel per maand zijn op een hand te tellen.

Echter, ik denk dat de switch naar Intel het juist aanmoedigd om games te maken voor OS X. Dezelfde architechtuur, alleen die OpenGL is nog een drempel…

Bijdrager
    polansky

Ik snap het voordeel ook niet helemaal.
    1) Wat heb je aan DirectX 10 op een Apple zonder dat dit door MacOSX ondersteunt wordt en er geen spelletje voor gemaakt zullen worden op een Mac?

2) Wie spelletjes wil spelen is beter af met een gameconsole als een Xbox360 of een PS3.

Bijdrager
    Burp
    ”polansky”

Ik snap het voordeel ook niet helemaal.
    1) Wat heb je aan DirectX 10 op een Apple zonder dat dit door MacOSX ondersteunt wordt en er geen spelletje voor gemaakt zullen worden op een Mac?

2) Wie spelletjes wil spelen is beter af met een gameconsole als een Xbox360 of een PS3.

ja vooral fps games spelen heelijk op een console :x

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.