11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    luukwagon

Direct Connect; Tag veranderen

Ik heb een vraag over het gebruik van direct connect. Ik gebruik dus het programma direct connect icm een powerbook. Ik zit aangelsoten op een 10Mbit netwerk van de universiteit Wageningen. Ik gebruik dan ook de hub surfnet.tropico.se:1418 Nu krijg ik alleen iedere keer eenmelding dat gebanned ga worden En dat ik mn ”tag” aanmoet passen. Ik kan alleen nergens vinden waar ik datmoet doen! Heeft iemand de oplossing voormij? Of misschien een beter/ander programma? Laat het even weten:)

Bijdrager
    Ronnie Oktober

hang dit in je tag: <++ V:0.401,M:A,H:1/0/0>

Ik word nooit meer gebanned sinds ik dit heb. En anders moet je DC-GUI instaleren

Bijdrager
    Jonnotie

Cool, die moet je dus in je naam zetten als ik t goed begrijp?

Bijdrager
    luukwagon
    ”Jonnotie”

Cool, die moet je dus in je naam zetten als ik t goed begrijp?

Hm, als dat alles is…en ik me maar doodzoeken naar iets waar ”tag” staat. Morgen meteen proberen of het werkt. En hopen dat ik niet meer gebanned word.

Bijdrager
    luukwagon
    ”Ronnie

hang dit in je tag: <++ V:0.401,M:A,H:1/0/0>

Ik word nooit meer gebanned sinds ik dit heb. En anders moet je DC-GUI instaleren

Ja, die ”code” heb ikook maar het probleem is dat ik niet weet waar ik mn tag inmoet vullen..Is dat het stukje waar je ook je naam neerzet bijmij dus [wur.nl] Luukwagon ??

Bijdrager
    Ronnie Oktober

niet in je naam zetten maar in je file description

Bijdrager
    Jonnotie

Ik heb ook vraagje:

Welke hubs gebruiken jullie? Ik zit voornamelijk op “mac.myftp.org” en voor de rest word ik nergens geaccepteerd. Iemand tips voor goede hubs?

Ik deel 41 gb dus daar zal t dan niet aan liggen

groet,
    Jonno

Bijdrager
    Ronnie Oktober

surfnet.tropico.se:1418 ook wel surfnet.mine.nu:1418.
    Is helaas alleen beschikbaar voor mensen met 10 of 100 mbit, minimaal 10 gb share, 3 slots en minimaal 80 kb/s up per slot. En het staat vol met goodies die je te snel kan dowloaden.

Bijdrager
    Jonnotie

oke nu nog een paar voor diegene die niet zo’n snelle verbinding hebben;)

Bijdrager
    Jonnotie

Wel maf. Ik heb nu die tag er in gezet maar nu krijg ik elke keer te horen dat ik te weinog slots open heb staan terwijl t er toch echt 4 zijn inplaats 0 zoals de hub zegt.

maf he?

Bijdrager
    luukwagon
    ”Jonnotie”

Wel maf. Ik heb nu die tag er in gezet maar nu krijg ik elke keer te horen dat ik te weinog slots open heb staan terwijl t er toch echt 4 zijn inplaats 0 zoals de hub zegt.

maf he?

Hmm wel vreemd inderdaad.

Ik heb ook weer een probleem..Ik word nu niet meer gebanned….MAAR ik kan helemaal niks donwloaden :S Hoe klot eis dat…:(

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.