-
Q:
Dilemma… toch maar een iPhone4 of nog eventjes wachten?
Een paar maand terug net voor de release van de iPhone4 mijn 3Gs verkocht, omdat ik er toen nog een nette prijs voor kon krijgen.
Kort daarna werd het nieuwe model losgelaten op het Belgische publiek, maar gelijktijdig doken ook al de eerste probleempjes op! Problemen die zo dacht ik wel met een sofware update zullen verholpen worden.
Toen bleek dat het echter om een hardware probleem ging, toch maar even gewacht!
Tot nu.. ik twijfel en ik lees dat Apple al een beschermlaag aanbrengt op de toestellen, maar ik had een model in mn hand dit weekend, en daar merkte ik toch weldegelijk het signaalverlies
Ik wil geen cover aanbrengen, ik betaal geen 775 euro voor een mooi toestel om het in een beschermhoes te stoppen!!Wat zouden jullie doen? toch maar even op de tanden bijten en afwachten tot begin 2011?
Waarom wil je onze mening horen, terwijl je duidelijk genoeg bent over het feit dat je de iPhone 4 niet in een beschermhoes wilt stoppen. Wachten dus totdat er een iPhone komt die geen signaalverlies heeft.
Ik heb nog steeds de iPhone 3GS, prima toestel. Ik koop nooit een eerste versie van een Apple product. Ik wacht altijd tot een update, of misschien twee updates later. Dan maar achter de hype aanlopen, maar dan heb je wel een product wat beter doorontwikkeld is.
Dat probleem met die 3D camera is al opgelost bij de iPhone 6. De 7 heeft echter problemen met verticaal landen. En geloof me, dat wil je niet. Als ik me niet vergis heeft de iPhone 8 hier ingebouwde stabilisatiemagneten voor. Maar als je echt een topfoon wilt, dan moet je inderdaad even wachten tot de iPhone 10. Die doet al het bovenstaande middels nanosound.
Gewoon kopen die iPhone4. Ik heb het apparaat vanaf begin en vind het geweldig. Stukken sneller als de 3G die ik had en het signaalverlies is echt nog nooit een probleem geweest voor mij. Retina is oogstrelend en het toestel heeft IMHO geen concurrent die kan tippen.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.