16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    servir frais

Dilemma… toch maar een iPhone4 of nog eventjes wachten?

Een paar maand terug net voor de release van de iPhone4 mijn 3Gs verkocht, omdat ik er toen nog een nette prijs voor kon krijgen.

Kort daarna werd het nieuwe model losgelaten op het Belgische publiek, maar gelijktijdig doken ook al de eerste probleempjes op! Problemen die zo dacht ik wel met een sofware update zullen verholpen worden.

Toen bleek dat het echter om een hardware probleem ging, toch maar even gewacht!
    Tot nu.. ik twijfel en ik lees dat Apple al een beschermlaag aanbrengt op de toestellen, maar ik had een model in mn hand dit weekend, en daar merkte ik toch weldegelijk het signaalverlies:(
    Ik wil geen cover aanbrengen, ik betaal geen 775 euro voor een mooi toestel om het in een beschermhoes te stoppen!!

Wat zouden jullie doen? toch maar even op de tanden bijten en afwachten tot begin 2011?

Bijdrager
    Pieterr

Altijd wachten. De iPhone 7 wordt helemaal geweldig!

Bijdrager
    Ir.Bob

Maar koop geen revision A iPhone 7, die is bagger.

Bijdrager
    fatboysmart

Ja… de 3D camera geeft veel problemen in versie 7 rev-A, en de magnetron functie heeft te weinig power.

Bijdrager
    bouncer

Versie X wordt de beste ooit. En de naam is Loekie.

Bijdrager
    gIzMo01

Maar hij is echt wel een pak sneller en de batterij gaat ook langer mee, enkel stond het op het internet dat hij soms een foutmelding gaf.

Bijdrager
    Hasoweh

Ja dat komt omdat de draadloze verbinding tussen je battery server thuis soms uitvalt.

Bijdrager
    Jazzamataz

Gewoon kopen. Anders adviseer ik je post 2, 3, 4 en 5 te volgen.

Bijdrager
    gIzMo01

Wss, enkel is Apple echt een slecht werk aant worden want mijn iCar V12 Bi Intel Turbo, wil soms niet in offroad schakelen, enkel wanneer ik manueel rij werkt het volledig, vreemd toch?

Bijdrager
    nookie

Waarom wil je onze mening horen, terwijl je duidelijk genoeg bent over het feit dat je de iPhone 4 niet in een beschermhoes wilt stoppen. Wachten dus totdat er een iPhone komt die geen signaalverlies heeft.

Ik heb nog steeds de iPhone 3GS, prima toestel. Ik koop nooit een eerste versie van een Apple product. Ik wacht altijd tot een update, of misschien twee updates later. Dan maar achter de hype aanlopen, maar dan heb je wel een product wat beter doorontwikkeld is.

Bijdrager
    Jazzamataz

Ik heb er 1 die redelijk van het eerste uur is. Geen enkel probleem met het niet hebben van ontvangst. Case Mate Naked erom heen, Brando screen protector erop en je verliest niets van de schoonheid van het toestel.

Bijdrager
    nebilem

Ik zou inderdaad wachten op de Iphone 7. Als die ook problemen heeft met de 3D camera moet je wachten op de Iphone 10. Ja waarom niet als je toch aan het wachten bent.

Bijdrager
    MichMich

Dat probleem met die 3D camera is al opgelost bij de iPhone 6. De 7 heeft echter problemen met verticaal landen. En geloof me, dat wil je niet. Als ik me niet vergis heeft de iPhone 8 hier ingebouwde stabilisatiemagneten voor. Maar als je echt een topfoon wilt, dan moet je inderdaad even wachten tot de iPhone 10. Die doet al het bovenstaande middels nanosound.

Bijdrager
    Cenobyte

Gewoon kopen die iPhone4. Ik heb het apparaat vanaf begin en vind het geweldig. Stukken sneller als de 3G die ik had en het signaalverlies is echt nog nooit een probleem geweest voor mij. Retina is oogstrelend en het toestel heeft IMHO geen concurrent die kan tippen.

Bijdrager
    Mich

Ik heb momenteel al 4 verschillende iPhone 4’s in mijn hand gehad, en nog geen enkel probleem mee gehad met signaalverlies.
    En desnoods zet je er een Bodygaurdz full body protection rond!
    of wachten op de iPhone 14, die zal trouwens wel op kernenergie werken! nooit meer opladen!

Bijdrager
    KarelWillem

Ach, denk je er echt last van te hebben, dan is een doorzichtig en vrijwel onzichtbaar stickertje van 1 cm al voldoende om je gerust te stellen.

Fijn kopen dus dat ding.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.