4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    GIJay

Dikke Mac troubles

Hey

Een maandje geleden deed ik deze post.

http://www.macosx.nl/forum/viewtopic.php?t=5840&highlight=harde+schijf

Nu had ik gewoon een andere harde schijf genomen en die dan maar gebruikt. Maar nu vindt die hier ook geen os op. Sterker, als ik nu opstart vanaf mijn osx cd ziet ie zelfs geen hd. En als ik er een andere hd insteek doet ie ook niets.
    ik heb geen flauw idee wat ik moet doen en ik wil alles proberen voor ik hem binnen moet doen. Anders gaat het me weeral geld kosten denk ik.

groetjes

Bijdrager
    JeePee

Had je Mac OS X (opnieuw) fris geĂ¯nstalleerd op deze HD? En functioneerde hij goed?
    Die andere HD, was dat die andere, die je eruit gehaald had?

Tja, wel heel toevallig, dat je weer hetzelfde probleem hebt, misschien toch iets aan hardware kapot…… ?:?

Je hebt dus geen reparatie-software, buiten Schijfhulpprogramma? Heb je een hardware-test-CD van Apple?

Bijdrager
    GIJay

Heb hardware getest en gaf geen problemen. Deze hd was helemaal gerinsed. Ik snap er echt geen jota meer van. Ook programmatuurherstel herkent de schijf niet.
    En ik heb gisteren er en ander schijfje in gestoken en die vind ie ook niet.

Bijdrager
    JeePee

Heb je een goed reparatieprogramma om te kijken of er software-matig iets mis is? Anders lijkt het wel erg op hardware, misschien de verbinding met de harddisk?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.