4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    RoyHochstenbach

Digitale TV tuner voor de Mac

Ik ben op zoek naar een TV tuner waarbij ik Digitale TV van Ziggo kan gebruiken (via smartcard). Nu heb ik een hoop tuners gezien van EyeTV, maar ik weet niet welke ik moet hebben.

Bijdrager
    william89

Elgato eyetv 410 is echter moelijk te krijgen…

Bijdrager
    dspiers

Kijk ook even op het Ziggo gebruikers forum. En natuurlijk hangt het er van af of je gebruik maakt van een digitaal signaal of analoog. Als je digitaal gebruikt, dan worden meeste (maar niet allemaal) zenders ook analoog gegeven. Maar je moet wel even kijken wat je wilt opnemen.

Maar kijk even bij het Ziggo gebruikers forum. Ik heb het gedaan via een analoog signaal en dat werkte goed met een van de Elgato’s. Maar ik had problemen om een module te vinden die werkte met Ziggo en de digitale versie van Elgato.

Success

Bijdrager
    mblokhuis

Ikzelf heb net vandaag mijn EyeTV 610 Binnengekregen, deze wil ik ook gebruiken voor digitale TV van Ziggo (@home).

Ik heb deze via marktplaats gekocht, tweedehands, maar hij is ook te krijgen bij drbott.

http://www.drbott.nl/prod/EyeTV610.html

Kost je €299 en dan moet je nog een AlphaCrypt erbij kopen (houder voor je chipkaart van Ziggo).

Ik heb €175 betaald voor de EyeTV610 en de Alphacrypt houder, duurde wel een jaar ofzo voor ik hem op marktplaats zag staan.

Hoor graag wat je keuze is geworden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.