12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    ArthurZZZ

Digitale foto’s ontwikkelen

Ik heb een digitale camera, meer voor de lol eigenlijk, gekocht.. Een Kodak CX 4200 met 2.0 MP… redelijk goeie kwaliteit foto’s kan ik hier mee maken. Ben laatst naar de AutoRAI geweest en foto’s gemaakt. Ik heb deze foto’s nu naar Kruidvat gestuurd en ga ze morgen ophalen. Heeft iemand ervaring met dingen als dit? Heb ik misschien een grote fout gemaakt door naar Kruidvat te gaan? Of is er gewoon een betere fotoservice beschikbaar? Wie helpt mij?!?!?!

Bijdrager
    mailking

ik was altijd wel tevree met de Hema, maar kruidvat is ook ok dacht ik…

alleen werkt die stomme java app niet, en bij de hema mag je geloof ik maar 10 images per sessie uploaden erg traag….

Bijdrager
    Jan-Willem

heeft iemand van jullie ook ervaring met appie hein???

Bijdrager
    ArthurZZZ

appie hein is d8 ik hetzelfde als kruidvat alleen dan iets duurder (MacFan)

Bijdrager
    Stof

Ik heb bij Kruidvat één keer digitale foto’s (1600×1200) laten ontwikkelen op standaard formaat (niet uitvergroot). Die waren heel acceptabel (voor mijn lekenoog :?)

Bijdrager
    ArthurZZZ

Das mooi.. ik heb namelijk ook 1600×1200

Moderator
    Lucas Raggers

Appie Snabbel, Kruidvat, het maakt allemaal niet uit. Volgens mij gaan ze naar dezelfde printfabriek toe. Het enige verschil kan het papier zijn. Bij kruidvat heb ik 2x iets af laten drukken, 2x op verschillend papier. Ik zou het dus gewoon altijd maar bij Appie Snabbel laten doen.

Voor de beste kwaliteit moet je bij Colormailer.com zijn. Die hebben ook een apart programma’tje om je foto’s te zenden (ook voor OSX!).

Bijdrager
    ArthurZZZ

Ja.. ben je gek joh! Die klere foto’s komen dan helemaal uit Zwitserland en je betaald ruim 2 keer zo veel voor 1 foto!!!

Bijdrager
    mailking

Colormailer is wel toffee hoor.. offline programma, en thuis gestuurd.. je betaald wel iets meer, maar niet echt dubbel zoveel hoor.. ligt aan de hoeveelheid… en kwaliteit is super…

Bijdrager
    Urbin Design

Naar mijn idee is de kwaliteit van kruitvat iets beter dan de Hema.
    Alleen bij het kruitvat waren ze mijn foto’s kwijt.
    Deze kreeg ik later thuisgestuurd door iemand die dubbel zoveel foto’s in de map kreeg. Dat waren mijn foto’s. Zij had er waarschijnlijk niet voor betaald en ik hoefde haar dus niets te betalen. Erg aardig van deze mevrouw. Bij de Hema krijg je een @mail waneer je foto’s aangekomen zijn en na 2 dagen krijg je @mail erbij dat je je foto’s op kan halen.
    Hema service 10 kwaliteit 7 iets te donker. Kruitvat service -6 Kwaliteit 8.5 ziet er goed uit. ( trouwens iets goedkoper dan Hema).
    In mijn geval gratis. Ik hou het bij Hema. Eerst worst dan foto’s
    :P

Bijdrager
    michelvdb

PrestoPrint: http://prestoprint.nl of http://prestoprint.be/NL/default.htm
    FujiPrint: http://fujiprint.nl/ of http://fujiprint.be/NL/
    leveren beide zeer goede – zelfs van de beste – resultaten.

Beide zijn merknamen van hetzelfde Steenbergse lab.

Bijdrager
    ArthurZZZ
    ”Urbin”

Naar mijn idee is de kwaliteit van kruitvat iets beter dan de Hema.
    Alleen bij het kruitvat waren ze mijn foto’s kwijt.
    Deze kreeg ik later thuisgestuurd door iemand die dubbel zoveel foto’s in de map kreeg. Dat waren mijn foto’s. Zij had er waarschijnlijk niet voor betaald en ik hoefde haar dus niets te betalen. Erg aardig van deze mevrouw. Bij de Hema krijg je een @mail waneer je foto’s aangekomen zijn en na 2 dagen krijg je @mail erbij dat je je foto’s op kan halen.
    Hema service 10 kwaliteit 7 iets te donker. Kruitvat service -6 Kwaliteit 8.5 ziet er goed uit. ( trouwens iets goedkoper dan Hema).
    In mijn geval gratis. Ik hou het bij Hema. Eerst worst dan foto’s
    :P

Ik kreeg ook een e-mail dat mijn foto’s waren ontwikkeld en dan ik ze ovr 1-2 dagen op kon halen (ondertussen foto’s bij kruidvat laten ontwikkelen) maar dat was dus niet bij de HEMA maar bij de kruidvat.. de kwaliteit ben ik ook erg tevreden over..

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.