10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    SanderQ

Digitale camera en iPod direct verbinden?

Zou ik mijn memorycard uit mijn digitale camera direct in een iPod kunnen ‘legen’? Wat voor kabels zijn daar voor nodig?
    Het lijkt mij een ideale oplossing als ik op vakantie mijn foto’s even kan wegschrijven, zonder dat ik mijn hele iBook hoef mee te zeulen.

Bijdrager
    Walkingfingers

ik denk dat je wat meer specs moet geven. welke iPod, wat voor een geheugenkaartje.
    heb je de nieeuwe iPod dan kun je hier http://www.apple.com/nl/ipod/specs.html kijken.

Bijdrager
    SanderQ

Mijn specs: Digital Ixus 400 (flashcard memory dus), en inderdaad een nieuwe iPod.

Moderator
    Lucas Raggers

Nee joh, kan helemaal niet.

Bijdrager
    SanderQ
    ”lucasraggers”

Nee joh, kan helemaal niet.

Erg jammer:cry: , was leuk geweest.

Moderator
    Lucas Raggers

Ik blijf stiekem hopen dat we binnenkort de iSight kunnen aansluiten op de iPod. Dat zou pas leuk zijn!

Bijdrager
    Kjell

Is het ook niet mogelijk met de oude Ipod. Kan die firewire aansluiting niet iets dergelijks? :?

Bijdrager
    Applemoes

Dat is i.d. nu net het gouden verkoop argument voor een iPod, als je hem /haar als een soort imagetank kunt gebruiken zullen er veel gebruikers bij komen die dan kennis maken met Apple en zo mischien meer produkten van Apple gaan waarderen.

Bijdrager
    Deskman

Je moet een :apple: iPod toch gewoon gebruiken waar hij voor is: muziek??

Voor alle soorten digikaartjes gebruik je een X_drive

Voordeliger en speciaal voor gebouwd.

Bijdrager
    Mmmarco

Het is mogelijk je iPod als harde schijf te gebruiken. Je kunt er zelfs je mac van opstarten. Misschien als je OSX erop hebt geinstalleerd, dat het zou lukken?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.