8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    RiFF

Digi 003?

De geruchten rondom de Digi 003, de opvolger van de Digi 002, worden steeds hardnekkiger. Weet iemand hier meer over? Ik ben namelijk van plan om binnenkort de 002 aan te schaffen. Deze is volgens mij al een paar jaar op de markt, en ik heb geen zin om geld weg te gooien natuurlijk;)

Bijdrager
    joostovermars

Ik zou op dit moment geen nieuwe 002 kopen. tweedehands kun je wellicht een goede prijs krijgen. de huidige generatie FW interfaces heeft echt veel betere preamps en convertors. ikzelf heb een M-audio Projectmix (ongeveer zelfde prijs als 002) en die klinkt beduidend beter, heeft 8 preamps en heeft ook nog moving faders etc.(mijn oude 002 is dus idd te koop. 500 euro).

Je keuze is dus een 002 voor een zacht prijsje of een moderne/betere interface kopen. over een 003 heb ik overigens nog niks gehoord. maar goed, de mbox serie is helemaal vernieuwd dus het ligt wel voor de hand dat er ook een opvolger voor de 002 komt.

Bijdrager
    ocramarco

Volgens mij gingen die geruchten vorig jaar ook ten ronde. ik betwijfel of deze er echt komt.
    Wat zouden er dan aan veranderen? Meer inputs?
    Dan wordt het gat weer te klein met de HD systemen.
    Misschien toch maar even kijken voor een 2de hands Digi 002?

Bijdrager
    RiFF
    ”joostovermars”

Ik zou op dit moment geen nieuwe 002 kopen. tweedehands kun je wellicht een goede prijs krijgen. de huidige generatie FW interfaces heeft echt veel betere preamps en convertors. ikzelf heb een M-audio Projectmix (ongeveer zelfde prijs als 002) en die klinkt beduidend beter, heeft 8 preamps en heeft ook nog moving faders etc.(mijn oude 002 is dus idd te koop. 500 euro).

Je keuze is dus een 002 voor een zacht prijsje of een moderne/betere interface kopen. over een 003 heb ik overigens nog niks gehoord. maar goed, de mbox serie is helemaal vernieuwd dus het ligt wel voor de hand dat er ook een opvolger voor de 002 komt.

Bedankt voor je reactie:)

Check je pm even!

Bijdrager
    Freddy Sunder

Zonet gezien dat de digi 003 uitkomt of uit is…

Bijdrager
    mcician

idd … al een kleine week in het nieuws …

maar wat een flop …

Bijdrager
    Hanky Dussen

hoezo flop…?

Bijdrager
    mcician

nou, ik had er meer van verwacht, een 002 met een facelift … en die worldclock …

anyway, ik had beter niets gezegd :innocent:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.