8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    dhamhuis

[opgelost] diepe slaap na sluimer

M’n macbook pro (2.66 uit 2009) wil niet meer ontwaken nadat ie in sluimerstand is geweest. Alleen als ik ‘m met opengeklapt scherm in slaap laat gaan, kan ik ‘m met de spatiebalk weer wakker krijgen. Als ik ’t scherm dichtklap of eerst in de sluimerstand zet en dan ’t scherm dichtklap kan ik ‘m niet meer wakker krijgen anders dan door een herstart.
    Alle mogelijke remedies die ik op ’t formum vond zijn inmiddels geprobeerd: schijfbevoegdheden, PRAM reset, etc. Helpt allemaal niet.
    Ook recent toegevoegde software en drivers zijn weer verwijderd. Zonder gewenst resultaat.
    Iemand recent dezelfde ervaring? Is er met een recente systeemupdate (OS10.6.6) een oud probleem geherintroduceerd? Of moet ik vrezen dat er iets met m’n hardware mis is?

Bijdrager
    JaNiintendo

Ook VRAM gereset?

Bijdrager
    dhamhuis

Bij mijn weten gebeurt dat op een MacBook tegelijk met een PRAM-reset. Is er een methode om dat apart te resetten?

Bijdrager
    Hansi2124
    Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    Bijdrager
    dhamhuis

Hendrik IJzerbroot bedankt!
    Het ziet er naar uit dat een reset van de System Management Controller (SMC) de oplossing is voor het verschijnsel van de prinses die niet wakker te krijgen is . . . :
    http://support.apple.com/kb/ht3964
    voor iedereen die ook tegen dit probleem aan loopt met een MacBook met ingebouwde batterij.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Zet dan even “[opgelost]” in je titel…

Bijdrager
    dhamhuis

Iedereen bedankt!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.