14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    wouters

diefstalverzekering iphone4

Goedemiddag,
    Zojuist eindelijk mijn iphone 4 binnen gekregen:)
    Gister is de iphone 4 van een vriend van mij gesloten, was 1 week oud:(
    Jullie begrijpen, ik wil ‘m echt verzekeren.
    Maar wat is nu de beste verzekering, ik vind vooral diefstal erg belangrijk en wil geen gezeik hebben met camerabeelden als bewijsvoering enz.
    zoals de mevrouw van de T-mobile shop mij vertelde.

Nu vind ik wel wat oudere topics, maar ik zou graag weten wat at the moment een betaalbare en goede verzekering is. (ervaringen?!)

Super bedankt alvast!

Bijdrager
    Brambo1978

interpolis kostbaarheden verzekering

Bijdrager
    iMacDonalds

Dan is het balen als je geen mobile me heb…

Bijdrager
    Rolf

Dus bij T-Mobile hebben ze OOK al geen verstand van verzekeren ???

Waarvan dan wel ????

Bijdrager
    janhh

Heb voor mn iphone 3gs een kostbaarheden verzekering bij interpolis lopen, dat kost me zon 30 euro per jaar geloof ik..

Bijdrager
    fatboysmart

Die Interpolis kostbaarheden verzekering kan toch alleen als je daar ook je Inboedel verzekering afsluit?

Bijdrager
    iMacDonalds

@Rolf
    Telefonie?

Bijdrager
    Oppie

Beste verzekering? Opletten! Is ook nog goedkoopste.

Bijdrager
    Yaris

En er niet onnodig mee lopen pronken.

Bijdrager
    fatboysmart

Met die redenatie heb je ook geen autoverzekering of brandverzekering nodig;-)

Bijdrager
    wouters

Mijn vraag was niet, moet ik een verzekering nemen..

Maar waar kan ik dat doen ipv bij t mobile…

Inactief
    Anoniem

Ik wil hem ook graag verzekeren.
    Maar waarom wil je hem dan niet gewoon via t-mobile verzekeren ?

Bijdrager
    kawouter

Bij de verzekering van t-mobile moet je aan kunnen tonen dat hij is gestolen. Dus als hij uit je zak word gejat kan je dat niet aantonen. Er moet sprake zijn van inbraak of iets dergelijks. Iet aantoonbaars. Dat is ook waarom ik alleen heb verzekerd voor beschadigingen en dergelijke.
    Ik heb daar al vaker goed gebruik van gemaakt. Had mijn oude SonyEricsson in mijn broekzak laten zitten in de wasmachine. Kreeg toen gewoon een nieuwe.

En na een maand of 8 a 10 zeg ik hem weer op. Dan is de telefoon zoveel in waarde verminderd dat het niet echt veel zin meer heeft.

Bijdrager
    Trat

Je moet bij iedere verzekeraar bewijzen dat hij echt gestolen is. Dit is omdat hier veel misbruik van wordt gemaakt (vriend koopt jouw telefoon voor €200 over en jij geeft hem als gestolen op). Even tegen de muur bonken met je hoofd is ook niet genoeg: je moet aangifte doen.

Mijn (niet persoonlijk, wel uit omgeving) ervaring is dat het zeer duur is om je iPhone voor diefstal te verzekeren bij een verzekeraar die coulant bij diefstal is.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.