11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Chocolat

Die zwarte beschermhoesjes voor je iPod oordopjes

Weet iemand waar je die los kan krijgen?
    Of hebben jullie ze misschien over :P ?

Ik mis er nu namelijk eentje en met die hoesjes glijden ze niet zo makkelijk uit je oor

Hier gaat het dus om voor de duidelijkheid

Bijdrager
    MJG

Ik denk dat je ze bij de hema wel kan kopen. Ik had laatst ergens vernomen dat ze zelfs een eigen mp3-accessoires lijn gaan starten, met dopjes in allerlei kleuren.

Bijdrager
    Pietervanos

Bij zo goed als alle Premium Reseller’s kun je volgens mij krijgen voor niet minder dan € 5,95 per duo

Bijdrager
    MJG

Ik weet dat Apple wat aan de dure kant is, maar 5,95 voor twee van die hoesjes lijkt me toch behoorlijk achterlijk!

Bijdrager
    KarelWillem

Elke Expert, Dixons, V&D, Media Markt, blablabla levert die dingen wel.

Bijdrager
    Pietervanos

Dat is ook zo, je kunt ze voor 20 cent ook wel krijgen. Maar voor € 5,95 heb ik ze over de toonbank zien gaan:?

Bijdrager
    KarelWillem

Tip: koop gewoon een paar humpie-dumpie oordopjes bij de Blokker voor 1 euro.

Krijg je de dopjes er gratis bij.

Bijdrager
    MacAanZee

En dan te bedenken dat de meeste iPodgebruikers ze helemaal NOOIT gebruiken en dus die dingen maar ergens laten slingeren. Ideetje voor een ruilbeursje/advertentiepagina hier op MacOSX ??

Inactief
    Anoniem

Bij de nieuwe dopjes zitten ze niet meer :?

Bijdrager
    Chocolat

Ik heb ze een keer gratis bij de Applestore gekregen maar die heeft ze nu niet meer helaas.
    Ik kan Dixons etc. idd wel even proberen, bedankt

@ MacAanZee; Goed idee :wink:

Bijdrager
    ipodtouch

Ja een ruilbeurs lijkt mij wel een aardig idee. Ik gebruik de dopjes namelijk wel (I know, It’s not Apple Style) maar ze zitten zowel goed in mijn oren.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.